Partner portalu
Lokale AmRestu pracują już pełną parą. Prezes z optymizmem patrzy w przyszłość fot. materiały prasowe

Lokale AmRestu pracują już pełną parą. Prezes z optymizmem patrzy w przyszłość

Spółka AmRest zarządzająca siecią restauracji: KFC, Pizza Hut, Burger King oraz kawiarni Starbucks uruchomiła sprzedaż na wszystkich kanałach w ponad 550 lokalach w całym kraju. Od 18 maja wróciła sprzedaż na miejscu w lokalach, z zachowaniem zasad higieny i bezpieczeństwa obowiązujących w czasie pandemii. Przez ostatnie dwa miesiące, zgodnie z regulacjami obowiązującymi od 14 marca, klienci mogli korzystać jednie z oferty w dostawie, na wynos lub w okienku drive thru.

Autor: www.horecatrends.pl/ informacja prasowa Data: 22 maja 2020 15:30

Dostawa do domu i rozwój są dla spółki AmRest jednym ze strategicznych filarów rozwoju. Firma od lat intensywnie inwestowała w rozwiązania online w dostawie zwiększając ruch na stronach www czy w aplikacjach, a także budując programy lojalnościowe. Dzięki temu w momencie wprowadzenia ograniczeń związanych z pandemią, większość restauracji AmRest mogła kontynuować częściową sprzedaż korzystając z tych kanałów.

- Każda z marek wprowadziła odpowiednie procedury oraz dedykowaną komunikację w lokalach, aby skutecznie przestrzegać zasad dystansu społecznego – powiedział Adam Mularuk, prezydent odpowiedzialny za marki franczyzowe: KFC, Pizza Hut, Burger i Starbucks zarządzane przez AmRest.

Zgodnie z najnowszym rozporządzeniem Ministra Zdrowia dotyczącym kolejnego etapu odmrażania gospodarki, lokale gastronomiczne prowadzące sprzedaż na miejscu muszą ograniczyć liczbę gości w części lokalu dostępnego dla gości i ogródku (z wyłączeniem obsługi) do 1 osoby na 4m2. Ponadto, rekomendowany odstęp między czynnymi stolikami wynosi 2 metry, co powoduje wyłączenie wielu miejsc siedzących z użytku. Rozwiązania zastosowane przez AmRest to przydzielanie miejsc gościom przez dedykowaną osobę z obsługi (hosta) lub wyłączenie z użytku niektórych stolików poprzez ich usunięcie lub oznakowanie.

- Z optymizmem patrzymy na najbliższe dni i kolejne tygodnie działalności naszych lokali. Z niecierpliwością czekaliśmy na udostępnienie pełnej oferty naszym gościom i kiedy ten dzień wreszcie nastąpił jesteśmy gotowi na ich przyjęcie. Ze swojej strony zobowiązujemy się zrobić wszystko, by mimo dodatkowych wymogów wizyty w naszych lokalach były dla gości przyjemnością. - dodał Adam Mularuk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

komentarze

  • Karol

    Pełną parą w taki sposób że jeden kasjer na całą restaurację i musi wszystkich obsłużyć. Nieważne czy ruch mniejszy czy większy. Zarząd nadal tnie godziny pracy.
  • Stanisław

    Taką pełną parą ze galeria pusta przy kasie jedna osoba 80 % mniej ludzi

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.