Magdalena Figurna, Makro Cash & Carry: Restauratorzy dzielą się ze sobą kreatywnymi pomysłami



www.horecatrends.pl/ www.portalspozywczy.pl - 04 listopada 2020 16:13


Wszyscy jesteśmy elementami dużego systemu i wszyscy cierpimy na tym, co się dzieje. Wiedzieliśmy, że nadejdzie kolejna fala, ale nie sądziliśmy, że będzie tak źle, jak jest obecnie – mówiła Magdalena Figurna, menedżer ds. PR i komunikacji wewnętrznej MAKRO CASH AND CARRY POLSKA w czasie debaty "#HoReCaTrendsTalks: Gastronomia zmian. Nowe zasady, rozwiązania i trendy” podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Magdalena Figurna tłumaczyła, że rozmawia z restauratorami i obserwuje, że kryzys, który obecnie nadszedł, jest nie tylko natury ekonomicznej, ale też i emocjonalnej.

– Usłyszałam od kilku szefów kuchni, czego bym się nie spodziewała na wiosnę, że jeżeli będą kolejne obostrzenia, to oni zawodowo upadną. Czyli niektóre osoby są już "pod ścianą" i pytanie jest, czy one będą w stanie wytrzymać to emocjonalnie – mówiła.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Na początku pandemii koronawirusa uruchomiliśmy niezbędnik dla branży gastronomicznej i teraz go aktualizujemy. Nowy element, który w nim zamieściliśmy i mam nadzieję, że będzie on pomocny, to różne kreatywne pomysły pochodzące z branży. To jest pozytyw w obecnej negatywnej sytuacji, że restauracje tworzą różne rozwiązania i dzielą się nimi z innymi osobami – dodała.

– Mam nadzieję, że tworząc taką platformą dzielenia się wiedzą, będziemy pomagać. Dodatkowo stworzyliśmy mapę restauracji dowożących – dodała.

– Może jakieś „drzwi uchylą się” w grudniu i okres przedświąteczny pomoże restauratorom złapać oddech na tyle, aby przetrwali do wiosny – powiedziała Magdalena Figurna.

{film;18879}