Partner portalu
Makarun debiutuje w Galerii Jurajskiej Makarun jest już w Galerii Jurajskiej

Makarun debiutuje w Galerii Jurajskiej

Oferta gastronomiczna Galerii Jurajskiej wzbogaciła się o Makarun - największą w Polsce sieć spagheterii.

Autor: portalspozywczy.pl Data: 17 lutego 2020 16:22

To już drugie w ostatnich trzech miesiącach otwarcie w segmencie gastronomii Galerii Jurajskiej. 

Nowy najemca zajął lokal o powierzchni 42 m kw., znajdujący się przy strefie food court. W menu restauracji znaleźć można przede wszystkim makarony z różnymi sosami m.in. bolognese, śmietanowym czy orientalnym. Lokal ma także przygotowaną ofertę dla wegan i wegetarian.

Makarun jest obecny na rynku od ponad 7 lat, w Polsce ma już 30 punktów. Zlokalizowane są one zarówno przy popularnych ulicach, jak i w biurowcach.

W ostatnich latach Makarun rozwija także sieć restauracji w centrach handlowych. Lokal pod szyldem Makarun można znaleźć także m.in. w Dubaju w The Point Mall.

- Makarun idealnie wpasowuje się w naszą strategię rozwoju oferty gastronomicznej. To świeży i zyskujący na popularności koncept, oferujący ciekawe menu, wpasowujące się w kulinarne gusta Polaków. Marka także wpasowuje się w nasz kulinarny tenant mix, dopełniając go flagowymi daniami kuchni włoskiej - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Makarun to już 18 lokal gastronomiczny w częstochowskiej galerii. Oprócz niego znajdziemy tutaj także restauracje m.in. McDonald's, KFC, Bobby Burger, Bon Apetito, Pasibus, Pizza Hut, Strefa Sushi, Woking Oriental, Doner Kebab oraz Mihiderka. Wśród kawiarni znaleźć można lokale m.in. Grycan, Costa Coffee i Consoni.

- Oferta gastronomiczna jaką stworzyliśmy i którą dalej dopełniamy jest odpowiedzią na panujące dziś na rynku trendy związane z tą częścią tenant mixu. To również oferta, która odpowiada potrzebom lokalnego rynku. Ten oczekuje od nas zarówno doskonale znanych sieci gastronomicznych, jak również świeżego spojrzenia, a więc wyjścia poza tradycyjny schemat oferty food court'u - mówi Borecka-Suda.

Jak podkreśla Anna Borecka-Suda, ten kierunek będzie umacniany. - Uważnie śledzimy trendy rynkowe związane z rozwojem segmentu gastronomii. Przyglądamy się nowym markom i konceptom, wyławiając z rynku te, które wpasowują się w nasz food court. Staramy się przy tym być otwarci ,zwłaszcza na nowe spojrzenie na gastronomię, zapewniając tym samym naszym klientom unikalną ofertę- mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.