Partnerzy portalu
Makro Polska: Bezpieczeństwo w restauracji nowym kryterium wyboru Agata Zgódka, menadżer ds. jakości w Marko Polska, o tym, jak przygotować się do restartu

Makro Polska: Bezpieczeństwo w restauracji nowym kryterium wyboru

Poczucie bezpieczeństwa będzie nowym kryterium wyboru. Poza kuchnią, która jest kluczowa w kontekście gastronomii, poziomem cenowym, lokalizacją, aranżacją, atmosferą czy renomą danego lokalu, również to będzie decydowało o wyborze - mówi Agata Zgódka, menadżer ds. jakości w Marko Polska.

Autor: Anna Wrona/horecatrends.pl Data: 07 kwietnia 2021 07:43

Czy jest coś takiego, co warto zrobić już teraz?

Warto ten czas wykorzystać efektywnie. Szkolenie pracowników nigdy nie jest straconym czasem. Spróbujmy podnieść ich kompetencje, zbudujmy ich świadomość. Zajrzyjmy też w nasze procedury HACCP. Kiedy klienci wrócą, to może już nam na to brakować czasu, żeby dokładnie przeanalizować nasze instrukcje i procedury. Zastanówmy się też, jak ułożymy grafik pracy w momencie powrotu. Warto zastanowić się, jak uniknąć zarażenia całego zespołu. Niezmiernie istotna jest właściwa komunikacja i jasne zasady: plakaty, listy kontrolne. Konieczne może być też przearanżowanie przestrzeni. Jeżeli wiemy, że są takie punkty w naszej restauracji, które powodują gromadzenie się osób, może warto zastanowić się nad przearanżowaniem. Warto pokazywać w mediach społecznościowych, co robimy, rozmawiać z klientami, kiedy przychodzą  i odbierają posiłki na wynos. Wtedy jesteśmy też w stanie wyczuć ich oczekiwania, usłyszeć je i przygotować się na przyszłość. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.