Partnerzy portalu
Malka Kafka: Zwinność to dla mnie hasło tej pandemii (wideo) Malka Kafka, Food Quantum, operator marek TelAviv Urban Food i Umamitu/ fot. PTWP

Malka Kafka: Zwinność to dla mnie hasło tej pandemii (wideo)

- Gastronomia to nie tylko sprzedaż jedzenia, choć w tej chwili tak, ale "normalnie" to usługa gastronomiczna, to sposób umilania czasu, to usługa hospitality. To pandemia gastronomii zabrała - mówi w rozmowie z horecatrends.pl Malka Kafka, Food Quantum - operator marek TelAviv Urban Food i Umamitu.

Autor: Magdalena Brzózka; www.horecatrends.pl Data: 22 marca 2021 09:37

Jakie plany na 2021 r. ma Food Quantum?

Food Quantum, to spółka pod którą rozwijaliśmy brand TelAviv. Dotąd mieliśmy jedną markę. Teraz dosyć mocno będziemy ją rozwijać zarówno organicznie jak i razem z nowymi franczyzobiorcami.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Poza tym pod parasol Food Quantum trafił brand Umamitu - to restauracja z wegańskimi ramenami. To marka stowrzona przez Laurę Monti, naszą szefową działu produktów. Otworzyliśmy 3 lokale pod tym logo, jedną fizyczną i dwie w systemie dark kitchen. Planujemy kolejne otwarcia w całej Polsce, bo wiemy jak bardzo brakuje takich małych lokali z fajnym wegańskim jedzeniem w mniejszych miastach. 

Latem ruszymy z kolejnym brandem Papuvege - to koncept z wegańskimi burgerami. 

Czyli latem Food Quantum będzie operowało 3 brandami. Myślę, że jak na środek pandemii to całkiem nieźle.

Czyli nie tylko sushi i pizza sprawdzają się w padnemii?

Sushi, pizza to bardzo dobre produkty na dowóz, które wymagają mało obsługi. W ogóle koncepty typu street food to idealne koncepty na dowóz, proste dania, które łatwo zapakować, którym transport nie szkodzi. 

My rozwijamy teraz głównie koncepty w formacie street foodowym. Stawiamy na małe punkty, które mogą szybko powstać, które szybko przygotowują jedzenie, których obsługa jest tania, które mogą powstawać w dzielnicach, w których obecnie są ludzie. Bo w śródmieściach miast nie ma ludzi. Większość pracuje na home office, w swoich dzielnicach i tam my powinniśmy otwierać nasze punkty. Czyli wszystko co jest zwinne. Zwinność to jest hasło tej pandemii.  

Za czym tęsknisz najbardziej z tej standardowej gastronomii sprzed pandemii?

Za Gośćmi. Za wejściem do lokalu i zobaczeniem ludzi, którzy siedzą przy stolikach i są zadowoleni z tego, co jedzą. Gastronomia to nie jest sprzedaż jedzenia, choć w tej chwili tak, ale "normalnie" to usługa gastronomiczna, to sposób umilania czasu, to usługa hospitality. To zostało przez pandemię gastronomii zabrane. Teraz staramy się dać namiastkę tego np. na opakowaniach piszemy drobne informacje do Klientów. 

Zobacz również: Malka Kafka: Marketing w pandemii stał się kelnerem dla gastronomii

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

komentarze

  • Gość

    Modlić się o ustanie tego szaleństwa koronawirusowego i o kres lockdownu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.