Mariusz Pudzianowski został twarzą sieci kebabów Bafra Kebab. Pierwszą odsłoną kampanii był... logotyp Bafra Kebab na plecach strongmana w czasie walki.
Bafra Kebab to franczyzowa sieć kebabów. Z początkiem grudnia marka powierzyła opiekę nad swoją pierwszą ogólnopolską kampanią wizerunkową Testa Agency. Twarzą sieci został strongman Mariusz Pudzianowski. Umowa ze sportowcem została podpisana na 12 miesięcy.
Pierwszą odsłoną kampanii była obecność logotypu Bafra Kebab na plecach Mariusza Pudzianowskiego w czasie walki 17 grudnia. Jak podaje agencja, akcja odbiła się szerokim echem w mediach społecznościowych i wygenerowała ruch w kanałach własnych klienta.
Na pierwszy kwartał br. planowane działania obejmą ogólnopolską reklamę radiową, reklamę OOH oraz kontynuację działań social mediowych. Planowane są także dodatkowe eventy z udziałem sportowca.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.