Partnerzy portalu
Max Burger mocno stawia na rozwój "zielonych" burgerów Richard Bergfors, CEO Max Premium Burgers, fot. materiały prasowe

Max Burger mocno stawia na rozwój "zielonych" burgerów

Z naszych analiz wynika, że polscy konsumenci mają podobne nawyki i upodobania smakowe jak Szwedzi. Co więcej, w Szwecji mieszka tylko 10 mln ludzi, a w Polsce blisko 40 mln – potrzebujemy właśnie takiego rynku, by się dalej rozwijać – powiedział Richard Bergfors, CEO Max Premium Burger.

Autor: JS/www.horecatrends.pl Data: 07 marca 2019 09:19

Richard Bergfors pozytywnie ocenił polski rynek gastronomiczny.

– Z naszych analiz wynika, że polscy konsumenci mają podobne nawyki i upodobania smakowe jak Szwedzi. Obserwowaliśmy rozwój McDonalds’a, który szybko podwoił u was liczbę swoich restauracji. Nie ma tu innych liczących się światowych marek, poza Burger Kingiem, który nie rozwija się tu aż tak dynamicznie. Co więcej, w Szwecji mieszka tylko 10 mln ludzi, a w Polsce blisko 40 mln – potrzebujemy właśnie takiego rynku, by się dalej rozwijać – wyjaśnił CEO Max Premium Burger.

Marka na polskim rynku w ciągu najbliższych lat planuje ofertę dla wegan.

– W 2018 roku wprowadziliśmy na rynek najszerszą ofertę „zielonych” burgerów – wegetariańskich i dla wegan, które są częścią tzw. Zielonego Menu. W ciągu najbliższych lat dalej będziemy dążyć do tego, aby w 2022 roku co drugi burger sprzedany w restauracjach Max, był z innego surowca niż wołowina. Osiągnięcie tego celu doprowadzi do 30 proc. redukcji emisji dwutlenku węgla przez firmę w ciągu zaledwie siedmiu lat. Troska o środowisko, dbałość o smak i jakość, to podstawy filozofii, która nami kieruje – dodał Richard Bergfors.

Czytaj więcej w "Strefie Premium": Prezes Max Burgers: Polska to dla nas ważny rynek! Zainwestujemy tutaj w 2019 r. ok 20 mln euro (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.