Partnerzy portalu
MAX Premium Burgers: Obecnie pracujemy nad 20. nowymi lokalizacjami w Polsce (wywiad) MAX Premium Burgers w Warszawie, fot. materiały prasowe

MAX Premium Burgers: Obecnie pracujemy nad 20. nowymi lokalizacjami w Polsce (wywiad)

Jerzy Jakubiak, ekspert branży gastronomicznej i nieruchomości, zimą tego roku objął stanowisko Country Managera na Polskę w szwedzkiej sieci restauracji szybkiej obsługi MAX Premium Burgers. W rozmowie z portalem horecatrends.pl opowiada o najbliższych planach związanych z działalnością spółki w Polsce.

Autor: Jakub Szymanek/Horecatrends.pl Data: 07 maja 2019 08:23

Horecatrends.pl: W tym roku MAX Premium Burgers planuje uruchomić 6–8 nowych placówek. Czy znane są już dokładne plany dotyczące tych miejsc?

Jerzy Jakubiak, Country Manager MAX Premium Burgers: Obecnie pracujemy nad 20. lokalizacjami, które są na różnym etapie rozwoju. Najbardziej zaawansowane są prace nad restauracją w Poznaniu, której otwarcie jest zaplanowane na sierpień 2019 roku. Z kolei w kwietniu rozpoczęliśmy budowę lokalu w Tychach – powinien być czynny na przełomie października i listopada 2019 roku. Oprócz tego planujemy otworzyć w tym roku cztery restauracje w galeriach handlowych w trzech dużych miastach: w Gdańsku, Wrocławiu i Warszawie.

W menu sieci w Polsce jako nawiązanie do kuchni polskiej pojawił się burger z kapustą. Czy wszystkie restauracje tworzące sieć, będą mieć identyczną ofertę, czy może będą odwoływać się w menu do regionalnych dań w poszczególnych częściach kraju?

Z uwagi na jednolitość standardów operacyjnych na razie zostajemy przy jednym stałym menu w całym kraju, ale w przyszłości nie są wykluczone urozmaicenia. Jednak zanim to nastąpi, musimy osiągnąć wysoki poziom organizacyjny, żeby można było pozwolić sobie na regionalne eksperymenty bez kompromisu w kwestiach podstawowych, takich jak jakość i smak burgerów.

A jak wygląda sytuacja z wystrojem poszczególnych restauracjach?

Poszczególne restauracje mogą różnić się od siebie pod kątem wystroju, natomiast różnorodność będzie wynikać z funkcjonalności lokali wolnostojących i tych w galeriach handlowych. Trendy związane z projektowaniem restauracji pozostają niezmienne. Stawiamy na dużą ilość surowców naturalnych i takie same kolory. Glazura, terakota, trybuny – to elementy, które będą się powtarzać.

Czy nowe restauracje będą funkcjonować na zasadzie franczyzy, czy to jeszcze nie ten etap w strategii spółki?

Badamy rynek i mamy świadomość, że działania franczyzowe nie wejdą w życie z dnia na dzień. Musimy wypracować optymalizację biznesu i mieć konkretny produkt: nie burgera czy restaurację, a jednostkę biznesową. Wkrótce podejmiemy pierwsze kroki. Naszym celem będzie znalezienie partnera, z którym będziemy chcieli wspólnie tworzyć najlepszą na świecie sieć restauracji sprzedających burgery.

W minionym roku w ofercie sieci pojawiły się „zielone” burgery – dla wegetarian i wegan. Jak są odbierane przez konsumentów?

Bardzo dobrze. To jest początek naszej drogi w tym kierunku. Obecnie zarówno w Szwecji, jak i w Polsce prowadzone są prace nad zmniejszeniem udziału ilości burgerów z wołowiny na rzecz alternatyw w postaci kurczaka czy Zielonego Menu. Robimy to nie tylko ze względu na popularność produktów wegetariańskich i wegańskich, ale również ze względu na ochronę środowiska. Wołowina ma dość duży udział w emisji CO2, dlatego zielone burgery wynikają z potrzeby dbania o środowisko.

Dziękuję za rozmowę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.