Partner portalu
MAX Premium Burgers: Średnia wartość zamówienia w dostawie jest wyraźnie wyższa niż przy zakupie w lokalu fot. materiały prasowe

MAX Premium Burgers: Średnia wartość zamówienia w dostawie jest wyraźnie wyższa niż przy zakupie w lokalu

Mija druga tydzień, odkąd premier Mateusz Morawiecki ogłosił zamknięcie lokali gastronomicznych w związku z pandemią koronawirusa. O funkcjonowaniu MAX Premium Burgers w tym trudnym czasie mówi Dominik Szulowski, PR Manager sieci.

Autor: Jakub Szymanek/horecatrends.pl Data: 24 marca 2020 15:04

Horecatrends.pl: Jak Pana zdaniem pandemia koronawirusa wpłynie na sektor HoReCa?

Dominik Szulowski, PR Manager MAX Premium Burgers: To zbyt krótko, by móc oceniać ich skutki dla całej branży. Wszystkie znaki wskazują jednak na to, że przed nami długi i ciężki okres. Nie będzie wielkim odkryciem stwierdzenie, że kryzys zagraża istnieniu wielu lokali. Szereg branż, w tym gastronomia, ulegnie daleko idącym przeobrażeniom. Części zmian nie jesteśmy jeszcze w stanie przewidzieć. Można jednak założyć, że dalej będzie rozwijać się model sprzedaży jedzenia z dostawą oraz na liniach Drive Thru – do samochodu. Z pewnością wzrośnie też świadomość klientów lokali gastronomicznych i związane z nią oczekiwania co do bezpieczeństwa mikrobiologicznego i higieny, tak przy przygotowywaniu posiłku jak i dokonywaniu płatności.

W Max Burgers można zamawiać w opcji „na wynos”. Jak oceniają Państwo zapotrzebowanie na dowóz? W jakim stopniu rekompensuje to straty poniesione w związku z zamknięciem lokali dla gości?

Spośród ośmiu naszych restauracji w Polsce cztery były przejściowo zamknięte, ale już działają, obsługując zamówienia z dostawą. W sumie dostawę mamy w sześciu lokalach. W pozostałych dwóch prowadzimy tylko sprzedaż przez Drive Thru. Współpracujemy obecnie z trzema partnerami dowozowymi, ale chcemy zwiększyć ich liczbę. Choć trudno mówić o zrekompensowaniu utraconej sprzedaży, to w bieżącej sytuacji delivery stało się kluczowym kanałem dotarcia z ofertą do klientów. Średnia wartość zamówienia w tej formule jest wyraźnie wyższa niż przy zakupie w lokalu. Wąskim gardłem jest tu wciąż niepełny zasięg geograficzny dowozu. Można spodziewać się, że w obecnej sytuacji będzie się to zmieniać i coraz więcej lokali oraz klientów znajdzie się w zasięgu którejś z firm świadczących usługi dostawy.

Jak wygląd sytuacja pracowników Państwa lokali?

MAX Premium Burgers to rodzinna sieć z 50-letnią tradycją wywodząca się ze Szwecji. Ta rodzinność i szwedzkość wyraża się między innymi wysoką etyką firmy jako pracodawcy. Działając obecnie w ograniczonym zakresie, optymalizujemy wymiary etatów, zachęcamy do korzystania z urlopów itp. Wszystko po to, by przejść ten kryzys razem, jako jeden, nieuszczuplony zespół.

Na jakie działania rządowe liczą Państwo w kontekście całego sektora, które są niezbędne, żeby go wesprzeć?

Najważniejsze są te kroki, które ułatwią nam jako pracodawcy zadbanie o pracowników, w szczególności zachowanie wszystkich etatów bez konieczności zwolnień.

Dziękuję za rozmowę.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.