Partner portalu
McDonald’s inwestuje w cyfryzację marki fot. shutterstock

McDonald’s inwestuje w cyfryzację marki

McDonald’s zainwestuje w nowozelandzką spółkę Plexure, produkującą oprogramowanie do mobilnej obsługi klienta. To zapowiedź kontynuacji procesu cyfrowej transformacji koncernu - informują Wirtualnemedia.

Autor: Wirtualnemedia Data: 05 kwietnia 2019 09:34

Plexure współpracuje z McDonald’s, obsługując wersję globalnej aplikacji mobilnej w 48 krajach. Firmy podpisały aneks do umowy, który rozszerza wykorzystanie technologii Plexure przez McDonald’s i określa nowe specyfikacje w obszarze poziomów i cen obsługi. W ramach porozumienia Plexure nie będzie świadczyć podobnych usług określonym konkurentom McDonald’s.

McDonald’s przez swoją jednostkę zależną kupi 13 795 311 akcji Plexure po cenie emisyjnej akcji równej 0,3905 NZD (dolar nowozelandzki), co stanowi 15 proc. premii w porównaniu do średniej ważonej wolumenem ceny zamknięcia akcji Plexure z marca 2019. Tym samym McDonald’s będzie posiadać 9,9 proc. udziałów w nowozelandzkiej spółce, a środki z niej pozyskane zostaną przeznaczone na jej rozwój i ekspansję.

Więcej na: wirtualnemedia.pl

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.