Partnerzy portalu
McDonald's: niestandardowy spot z udziałem Tomasza Karolaka i Katarzyny Zielińskiej (wideo) Katarzyna Zielińska i Tomasz Karolak w spocie McDonald's; fot. YouTube

McDonald's: niestandardowy spot z udziałem Tomasza Karolaka i Katarzyny Zielińskiej (wideo)

Startuje niestandardowa kampania promująca powracającą do oferty linię burgerów Maestro, w której Tomasz Karolak wraz z McDonald's "wkręca" Katarzynę Zielińską.

Autor: www.portalspozywczy.pl Data: 05 lutego 2020 12:49

Maestro Grilled Cheese to 100% wołowiny oraz prażona cebula, pikle, grillowany camembert, topiony ser cheddar oraz sosy: musztarda amerykańska i ketchup. 

Z kolei w Maestro Red Hot Chili wołowina serwowana jest w towarzystwie rukoli, pikli i pikantnej papryki. Ostrość burgera podkreślają dwa sosy: aksamitny jogurtowy oraz pikantny pomidorowy. Wraz z Maestro do oferty powracają kartofelki podawane z sosem śmietanowym.

W ramach nowej komunikacji, Tomasz Karolak z pomocą McDonald’s wkręcił swoją koleżankę - Kasię Zielińską zabierając ją na burgera do miejsca, którego raczej się nie spodziewała.

To kolejny spot z serii utrzymanej w klimacie eksperymentu. W poprzednich realizacjach goście małych burgerowni zaskakiwani byli smakiem burgera Maestro. 

W pełnej 6-minutowej wersji filmu widzowie poznają dokładny przebieg spotkania Tomasza Karolaka i Katarzyny Zielińskiej. Realizacją, we współpracy z aktorem, zajął się Jan Komasa, reżyser nominowany do Oscara. Skrót filmu będzie emitowany jako reklama telewizyjna.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

komentarze

  • Gościu

    W czasach epidemii chorób spowodowanych złym odżywianiem, reklamowanie spożywczego syfu powinno być prawnie zabronione. W dodatku to, że osoby rozpoznawalne w tym uczestniczą, jest absolutnym skandalem. Straszny wstyd dla aktorów i pomysłodawców. Żenada totalna.
  • Gość

    Panie Karolak
    Żenująca reklama w państwa wydaniu
    Łapie się Pan wszystkiego
    Gówniane jedzenie i reklama
    🤮
  • Gość

    Panie Karolak
    Żenująca reklama w państwa wydaniu
    Łapie się Pan wszystkiego
    Gówniane jedzenie i reklama
    🤮
  • Gość

    Tłusta wieprzowina reklamuje tłuste żarcie - obrzydliwy jest ten gość!!! Bleeeee
  • Gość

    Dno , te hamburgery wyglądają znacznie gorzej " na żywo "
  • Gość

    Dno , te hamburgery wyglądają znacznie gorzej " na żywo "
  • Boskie Ciało

    DU$O ;)
  • Gość

    Straciłem resztę szacunku do Karolaka po tej reklamie. Pani Zielińskiej gratuluje hipokryzji, najpierw spot o zdrowym odżywianiu, a potem syf z maca. Brawo. Za ile się sprzedaliście?
  • Gość

    Żenada
  • Gość nie smakuje , nietety

    ta reklama wprowadza w obrzydzenie , nie znoszę oblizywania paluchów i otwartych ust z żarciem ,,,, już takiego jedzenia nie kupię , nie mogę wejśc do Mc Donalda , bo po tej reklamie mnie odrzuca , wybaczcie ale nie mogę nawet tego oglądać.
  • Robol

    Na początku lat 90 powstawały lepsze reklamy... Ktoś za ten pomysł dostał kasę? Nie wierze że to dzieje się naprawdę..
  • Gość

    Ale siara jaki niski poziom to jest dla Maca antyreklama ,niesmaczna
  • Gość

    No spadłam z krzesła... Gwiazda wśród burgerów hahaha no chyba to nie o Pani Kasi. Jakie żarcie taka reklama.
  • Gość

    Masakra. naprawde ktos wpadł na taki pomysł? Jak jak słysze, to "mamy to", to mysle ze jakis pierwszoklasista wymyslil.
  • Hel

    Obrzydliwa reklama. Nie ma nic gorszego, gdy ktoś przy jedzeniu otwiera buzię i pokazuje przeniesione jedzenie. Obrzydlistwo. Mnie się zrobiło niedobrze.
  • Hel

    Obrzydliwa reklama. Nie ma nic gorszego, gdy ktoś przy jedzeniu otwiera buzię i pokazuje przeniesione jedzenie. Obrzydlistwo. Mnie się zrobiło niedobrze.
  • Gość

    Niezła antyreklama Maca...
  • Gość

    Jacy pseudo aktorzyny,,,, taką reklama!!!
  • Gość

    Żenada żenada żenada!!!!!!!!!!!!
  • Gość

    Bez względu kto występuje. Reklamy są robione dla debili. Wmawiają, że lekarze, koleżanki używają to i Ty używaj. A że dodatkowo wmawiają, że tzw gwiazdy są zachwycone i używają lub jedzą to jest dokładnie to samo. A ta reklama jest akurat mega żałosna. Wyreżyserowana i z góry zniechęca i to akurat jest dobry trop, bo może ze dwie osoby nie wejdzie i nie zje syfu. Zielińska wpisała się wiec w kampanie zdrowia i skutecznie z Karolakiem zniechęcaja i pokazują że od jedzenia syfu się glupieje. Patrz: pomysłodawcy reklamy. :)))
  • BONIN

    Wstyd, żenada, tragedia żeby wykorzystywać swoją pozycję do reklamy produktów których nie poleci żaden lekarz.
  • Mateuszklos@interia.pl

    Też będę na kolacji z Tomaszem Karolakiem
  • Gość

    Też będę na kolacji z Tomaszem Karolakiem

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.