Partner portalu
McDonald's Polska szykuje zmiany w zakresie digitalizacji i mobilności McDonald's zapowiada duże zmiany; fot. shutterstock.com

McDonald's Polska szykuje zmiany w zakresie digitalizacji i mobilności

- Kryzys zawsze wymusza zmianę, a ta może być szansą dla każdej organizacji. Ten i przyszły rok to rok digitalizacji i mobilności. Pojawią się u nas duże zmiany - mówi w rozmowie z portalem businessinsider.com.pl Adam Pieńkowski, prezes polskiego oddziału McDonald’s.

Autor: businessinsider.pl Data: 18 sierpnia 2020 11:33

Firma chce mocniej popracować na systemem dystrybucji. Na razie nie ma jednak konkretnych planów stworzenia własnego systemu dostaw, choć McDonald’s stosuje takie rozwiązania w Azji.

Prezes opowiedział o planach na przyszłość. Ta najbliższa to modernizacja linii Drive Through oraz dalsza rozbudowa aplikacji. Ma to przyspieszyć obsługę klienta. W planach jest również wprowadzanie kolejnych rozwiązań proekologicznych.

­- Już w tej chwili goście kupujący Happy Meal mają wybór. Mogą wybrać zamiast zabawki książeczkę dla dzieci, ale to nie jest docelowe rozwiązanie. Pracujemy nad całkowitą eliminacją plastikowych zabawek. To część procesu eliminacji plastiku w naszych restauracjach, który dotyczy także opakowań – powiedział prezes.

Więcej na businessinsider.com.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.