Partnerzy portalu
McDonald's Polska wprowadzi nowy system zarządzania personelem w ponad 400 restauracjach fot. materiały prasowe

McDonald's Polska wprowadzi nowy system zarządzania personelem w ponad 400 restauracjach

Reflexis Systems ogłosił dziś, że McDonald's Polska oraz jego franczyzobiorcy wprowadzą pakiet rozwiązań systemu zarządzania kadrami Reflexis. Mobilne rozwiązanie ułatwi dostosowywanie się do zmian w przepisach prawa pracy, pomoże zmniejszyć rotację zatrudnienia i usprawni planowanie grafiku zgodnie z przewidywanym zapotrzebowaniem.

Autor: horecatrends.pl Data: 09 września 2019 10:29

Wśród wybranych przez McDonald's rozwiązań Reflexis są m.in. system do tworzenia grafików Workforce Scheduler™, narzędzia do rejestrowania czasu pracy Time & Attendance, samoobsługowy system dla pracowników Employee Self-Service, zaawansowane narzędzia do analizowania i raportowania Advanced Analytics & Reporting oraz funkcjonalności mobilne, które zapewniają dostęp do oprogramowania z dowolnego miejsca. Rozwiązania powstały z myślą o tym, by usprawnić zarządzanie pracą 25 tysięcy polskich pracowników McDonald's, ale mają także za zadanie ułatwianie dostosowywania się firmy do zmian  przepisów regulujących kwestie zatrudnienia.

Obecnie McDonald's Polska stosuje mniej zaawansowane metody planowania, takie jak arkusze kalkulacyjne, przez co rozkład pracy nie zawsze jest optymalny. Rozwiązania Reflexis w dziedzinie zarządzania personelem pozwalają na regularne aktualizowanie obowiązującego prawa pracy, dzięki czemu pracodawca ma gwarancję, że obowiązujące przepisy będą stosowane jednakowo we wszystkich restauracjach.

Jak powiedział Adam Pieńkowski, dyrektor generalny McDonald's Polska: „W naszej działalności bardzo ważne jest planowanie pracy i zarządzanie zespołami pracowników. Nasi franczyzobiorcy już czekają na wprowadzenie systemu planowania Reflexis. Nowe narzędzia pozwolą nam tworzyć skuteczne i dokładne prognozy dla każdej restauracji. Dzięki temu będziemy mogli odpowiednio dobrać liczbę pracowników i powierzyć im właściwe zadania w restauracji. To przyczyni się do optymalizacji kosztów pracy i zwiększy szybkość obsługi, a co za tym idzie zadowolenie naszych gości. Mamy nadzieję, że również nasi pracownicy docenią to nowe, praktyczne rozwiązanie”.

Na poprawę nastrojów wśród pracowników z pewnością wpłynie aplikacja Employee Self-Service. Dzięki niej pracownicy zyskają dostęp do szeregu udogodnień, takich jak łatwiejsze układanie grafików, zmiana godzin pracy czy składanie wniosków o urlop. Wprowadzając rozwiązania usprawniające komunikację, McDonald's ma nadzieję zmniejszyć rotację zatrudnienia i obniżyć koszty rekrutacji. Kierownicy restauracji spędzą mniej czasu nad planowaniem grafików, spadnie ryzyko zbyt dużej lub niewystarczającej liczby pracowników na zmianie, a standardy obsługi gości w restauracjach znacznie wzrosną.

McDonald's Polska dołączy do innych spółek, które już teraz korzystają z usług Reflexis: McDonald's Wielka Brytania, McDonald's Irlandia, McDonald's Austria i McDonald's Niemcy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.