Partnerzy portalu
McDonald’s Polska z nowym dyrektorem marketingu Michał Arament został nowym dyrektorem marketingu z McDonald’s Polska. / fot. materiały prasowe

McDonald’s Polska z nowym dyrektorem marketingu

Autor: Jakub Szymanek Data: 13 lipca 2022 16:09

Michał Arament, dotychczasowy Senior Marketing Manager, od 1 sierpnia obejmie stanowisko Head of Marketing Department w polskim oddziale McDonald’s.

Michał Arament związany jest z marką od dwóch lat. Jako Senior Marketing Manager odpowiadał za rozwój strategicznych platform komunikacyjnych i produktowych, tj. wielokrotnie nagradzane Maestro i Supreme Chicken oraz za kategorię Family. W nowej roli szefa marketingu będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategicznych planów marketingowych firmy oraz rozwój wizerunku McDonald’s.

Michał Arament nowym dyrektorem marketingu z McDonald’s Polska

Przed dołączeniem do McDonald’s pracował w firmie Unilever (marki Knorr, Algida czy Lipton i Saga) oraz Pepsico, gdzie zarządzał kategorią napojów gazowanych (Pepsi, Mirinda, 7Up, Mountain Dew) osiągając w tym czasie rekordowo wysokie udziały rynkowe.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Arament zastąpi na stanowisku dyrektora marketingu Tomasza Dębowskiego, który po blisko 5 latach awansował w europejskich strukturach firmy i obejmie stanowisko Vice President and Chief Marketing Officer McDonald’s w Niemczech.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz