Partnerzy portalu
McDonald's: zmiany w w strukturach kierownictwa marketingu fot. unsplash.com

McDonald's: zmiany w w strukturach kierownictwa marketingu

W ostatnim czasie Uber, McDonald's oraz Johnson & Johnson zlikwidowali stanowiska dyrektorów marketingu. Czy to oznacza, że marketing traci na znaczeniu, a marketingowcy powinni martwić się o swoją pracę? - odpowiadają eksperci na łamach pulshr.pl.

Autor: pulsHR.pl Data: 20 sierpnia 2019 11:42

Sprawę zmian w strukturach kierowniczych zapoczątkowało odejście dyrektor marketingu Silvii Lagnado z McDonald's. Firma zdecydowała, że nikt nie zastąpi jej na tym stanowisku. Niemniej jednak dwie osoby awansowały - Bob Rupczyński został starszym wiceprezesem ds. technologii marketingowych, a Colin Mitchell otrzymał tytuł starszego wiceprezesa ds. globalnego marketingu.

- Oznacza to, że odpowiedzialność za działania marketingowe zostanie zdjęta z funkcji CMO (chief marketing officer) i zostanie nałożona na wiceprezesów, a dalej rozłożona na regionalnych dyrektorów marketingu, których rola znacząco może wzrosnąć oraz pracowników niższego szczebla, a co za tym idzie – marketerzy nie muszą się obawiać o pracę. Co więcej, dostaną niezwykłego sprzymierzeńca w swojej codziennej pracy i tylko od nich będzie zależało, czy wykorzystają go właściwie, zwiększając swoją rolę, czy zostaną zepchnięci na margines – tym sprzymierzeńcem, czy tego chcemy, czy nie, będzie AI (sztuczna inteligencja) – komentuje Łukasz Wołek, CEO Eura7 & Abanana.

Więcej na pulshr.pl.

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.