Partner portalu
Menu cyfrowe w restauracjach Sphinx i Chłopskie Jadło Menu cyfrowe w restauracjach Sphinx i Chłopskie Jadło, fot. materiały prasowe

Menu cyfrowe w restauracjach Sphinx i Chłopskie Jadło

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i Fabryka Pizzy, ze względów bezpieczeństwa w dobie epidemii wprowadza menu w formie cyfrowej we wszystkich lokalach Sphinx i Chłopskie Jadło. To kolejne rozwiązanie przygotowane przez spółkę ukierunkowane na przeciwdziałanie COVID-19, a także zwiększanie bezpieczeństwa gości i pracowników w restauracjach.

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 14 maja 2020 13:23

– W oczekiwaniu na pełne uruchomienie działalności gastronomicznej intensywnie przygotowujemy się do ponownego otwarcia lokali. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom maksimum bezpieczeństwa i komfortu w nowej sytuacji po wznowieniu działalności. Z tą myślą wdrożyliśmy już w restauracjach szereg dodatkowych procedur pod hasłem „Antywirusowa Dziesiątka Sfinksa”, które mają na celu zapobieganie zakażeniu koronawirusem. Teraz przyszedł czas na kolejny krok – kartę dań w formie cyfrowej, która pozwala wyeliminować konieczność dotykania przez klientów drukowanej wersji menu. Liczymy, że nowe rozwiązanie przypadnie naszym gościom do gustu i z chęcią będą z niego korzystali – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

W związku z wprowadzeniem cyfrowej karty dań na restauracyjnych stolikach przyklejone zostaną specjalne naklejki. Aby skorzystać z e-menu, wystarczy zeskanować umieszczony na naklejce kod QR bądź przepisać na telefon wskazany na niej adres. Karty w formie drukowanej będą podawane wyłącznie na życzenie klienta. Jednocześnie, by zwiększać bezpieczeństwo gości, będą one dezynfekowane po każdym użyciu, zgodnie z dodatkowymi zasadami ogłoszonymi w ramach „Antywirusowej Dziesiątki Sfinksa”.

Oprócz dezynfekcji menu nowe procedury obejmują również obowiązek noszenia rękawiczek i maseczek przez kucharzy i kelnerów, dezynfekowanie stolików po każdym gościu oraz w dowolnym momencie na życzenie klienta, codzienny pomiar temperatury wśród personelu, serwowanie przypraw w jednorazowych opakowaniach, dezynfekowanie i wyparzanie naczyń oraz sztućców, zapewnienie płynów dezynfekujących dla gości i in.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.