Partnerzy portalu
Męskie Granie 2022. Transgourmet Foodservice partnerem gastronomicznym trasy koncertowej Męskie Granie 2022 wystartowało. Fot. Facebook/Męskie Granie - Jan Oborski

Męskie Granie 2022. Transgourmet Foodservice partnerem gastronomicznym trasy koncertowej

Autor: Oprac. KG Data: 27 czerwca 2022 10:35

Ruszyła trasa koncertowa Męskie Granie 2022. Transgourmet Foodservice został partnerem gastronomicznym trasy Żywiec Męskie Granie 2022, a jednocześnie Dostawcą artykułów spożywczych na terenie wydarzenia.

Żywiec Męskie Granie to ogólnopolska trasa koncertowa, której inicjatorem i pomysłodawcą jest Grupa Żywiec S.A. W wydarzeniu biorą udział czołowi polscy artyści oraz twórcy sztuk wizualnych. 

W tym roku trasa jeszcze bardziej otwiera się na muzyków z młodszego pokolenia oraz nowe gatunki, w tym rap. Na scenie wystąpią m.in. Dawid Podsiadło, Daria Zawiałow, MARIA PESZEK, ØRGANEK, Sanah, SOBEL oraz oczywiście Męskie Granie Orkiestra 2022 - tegoroczny skład to BEDOES, Kwiat Jabłoni i Krzysztof Zalewski.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Impreza wystartowała 24 czerwca na poznańskiej Cytadeli. Przez kolejne letnie weekendy, aż do finału 26-27 sierpnia w Żywcu, podczas 16 koncertów w 8 polskich miastach Transgourmet Foodservice będzie realizować dostawy dla  strefy gastronomicznej wydarzenia.  Ponadto auta dostawcze Transgourmet będą pełniły rolę chłodni, co możliwe jest dzięki nowoczesnej flocie przystosowanej do transportu produktów suchych, świeżych i mrożonych. Na co dzień firma obsługuje Klientów, którzy reprezentują każdy typ gastronomii, w tym szpitale, kantyny,  hotele i restauracje, firmy cateringowe oraz punkty zbiorowego żywienia.

- Żywiec Męskie Granie to wyjątkowe wydarzenie na polskiej scenie muzycznej, które cieszy się olbrzymim zainteresowaniem. Organizatorzy gwarantują wysoką frekwencję, więc pojawienie się naszych aut z logo Transgourmet w strefie gastronomicznej to dowód na nasze wszechstronne kompetencje w branży HoReCa i powód do dumy - mówi Zenon Badyra, Dyrektor Sprzedaży Transgourmet Foodservice.

Z roku na rok gastronomiczny repertuar letnich imprez staje się coraz bogatszy. Obecnie menu festiwalowe jest odzwierciedleniem ogólnych trendów w gastronomii. Klienci są coraz bardziej wymagający i oczekują obecności ulubionych smaków rodem z kuchni z różnych zakątków świata. Transgourmet jako specjalista w obsłudze Klienta gastronomicznego zapewnia dostęp do szerokiego asortymentu produktów, dostosowanych do zróżnicowanych grup odbiorców. Starannie dobrane, profesjonalnie spakowane artykuły są dostarczane własnym, nowoczesnym transportem w jednej dostawie, zawsze na czas.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz