Partnerzy portalu
Mihiderka: Zostaliśmy zmuszeni do wywrócenia strategii do góry nogami Mihiderka: Zostaliśmy zmuszeni do wywrócenia strategii do góry nogami

Mihiderka: Zostaliśmy zmuszeni do wywrócenia strategii do góry nogami

– Zostaliśmy zmuszeni do wywrócenia naszej strategii rozwoju do góry nogami. Właściwie, można powiedzieć, że zaczynamy tworzyć ją praktycznie od nowa – mówi serwisowi horecatrends.pl Marcin Krysiński, współwłaściciel sieci Mihiderka.

Autor: Anna Wrona/horecatrends.pl Data: 28 kwietnia 2021 08:28

– Minęło właśnie pół roku od wprowadzenia ponownego, czasowego zamknięcia restauracji na dwa tygodnie (24 października2020 r.). Zamknięcia, które razem z pierwszym (na wiosnę 2020 roku), okazują się być – w świetle polskiego prawa – nielegalne. Ograniczenia i zakazy dotknęły szeregu branż usługowych w tym gastronomii i dlatego, już od ponad roku, cała nasza organizacja zmaga się z zupełnie nieprzewidywalnymi okolicznościami –  mówi serwisowi horecatrends.pl Marcin Krysiński, współwłaściciel sieci Mihiderka.

– Pomimo że Mihiderka sprawnie rozwijała się przez 5 lat i jeszcze w lutym zeszłego roku sieć liczyła 10 lokali, to po zderzeniu z kompletnie irracjonalną polityką „antycovidową” naszego rządu, zmuszeni zostaliśmy do wywrócenia naszej strategii rozwoju do góry nogami. Właściwie, można powiedzieć, że zaczynamy tworzyć ją praktycznie od nowa –  dodaje.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak tłumaczy, obecnie w ramach marki Mihiderka firma prowadzi działalność w czterech zakresach: lokale stacjonarne, catering, licencjonowanie oraz sprzedaż detaliczna i hurtowa

– W tym momencie funkcjonuje jeszcze 5 naszych lokali. Z pozostałych, 3 zostały trwale zamknięte, a los ostatnich dwóch nie został do tej pory przesądzony i mimo że są one obecnie zamknięte, to cały czas istnieje szansa, że jeszcze kiedyś będą przyjmować gości. Dozwolona sprzedaż na wynos i w dostawie pozwala jedynie na utrzymanie minimalnej obsady, dzięki czemu możemy utrzymywać kontakt z naszymi klientami, choćby w tym minimalnym stopniu – tłumaczy Marcin Krysiński.

Jednym z pierwszych działań Mihiderki dostosowujących do sytuacji było uruchomienie oferty cateringowej pod marką Mihiderka W Drodze.

– Dzięki nawiązaniu współpracy ze specjalistyczną firmą kurierską możemy dotrzeć z naszym jedzeniem do ponad 2 000 miejscowości w Polsce. Oprócz tego dostawy w obszarze Śląska realizujemy samochodami elektrycznymi ładowanymi prądem z posiadanej przez nas mikroelektrowni słonecznej. Niedawno obchodziliśmy rocznicę uruchomienia działalności – mówi Marcin Krysiński.

Kilka miesięcy temu firma rozpoczęła pilotażowe udostępnianie swojej unikalnej receptury na pączki roślinne (wegańskie) na zasadzie licencji. W ramach współpracy zapewnia także dostarczanie głównych komponentów do ich wykonania. Takie podejście pozwala zaoferować konsumentowi pączki Mihiderki wszędzie tam, gdzie wystąpi zapotrzebowanie na ich wegańską wersję.

–  Mimo że jest to działanie, o którym jeszcze niedawno zupełnie nie myśleliśmy, pierwsze opinie i wnioski pokazują, że ten kierunek również stać się ważnym elementem naszej działalności –  komentuje współwłaściciel sieci Mihiderka.

Najmłodszą aktywnością sieci (chociaż przygotowywaną od ponad pół roku) jest sprzedaż 100% roślinnych bułek i kotletów do burgerów, hummusu, majonezu i sosów. Produkty te są dostępne pod marką Mihiderka. Sieć planuje systematycznie wprowadzać nowości.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.