×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Multi Ice Group podsumowuje 2022 r. Jak rozwija takie koncepty jak Crazy Dog i BuBu Bubble Tea?
Jedną z marek Multi Ice Group jest BuBu Bubble Tea. Fot. Materiały prasowe

Multi Ice Group podsumowuje 2022 r. Jak rozwija takie koncepty jak Crazy Dog i BuBu Bubble Tea?

Autor: Oprac. KG Data: 01 grudnia 2022 10:15

Multi Ice Group rozwija cztery marki franczyzowe: „U Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, LodyBonano, BuBu Bubble Tea i hot dogi Crazy Dog. Jaki był dla tej grupy gastronomicznej dobiegający końca rok 2022? Jakie są plany na 2023 rok?

 

Multi Ice Group może aktualnie pochwalić się łącznie 400 punktami we wszystkich markach. Trzeba jednak pamiętać, że przy całorocznych konceptach takich jak Crazy Dog i BuBu Bubble Tea nowe punkty otwierają się przez cały czas. Przedstawiciele MIG spodziewają się, że do końca roku ta liczba jeszcze wzrośnie - czytamy w komunikacie prasowym. 

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Dobiegający końca rok 2022 był dość stabilny i nie mamy przed sobą widma kryzysu. Oczywiście koszty wzrosły, to było nieuniknione, ceny produktów również. Jednak nasi Franczyzobiorcy mają wciąż takie same marże na produktach. Co ważne w tym trudnym okresie zainteresowanie wszystkimi formami franczyz, jakie są w naszej ofercie, jest bardzo duże - informuje Radosław Charubin, właściciel i założyciel marki.

Plany Multi Ice Group na 2023 r.?

- Na pewno będziemy zaskakiwać unikalnymi koncepcjami. Jedną z nowości, o której dziś możemy komunikować to możliwość leasingu lub wynajmu gotowej wyspy pod marką BuBu Bubble Tea w wybranej galerii handlowej. W markach lodowych w przyszłym sezonie planujemy akcję promocyjną franczyzy bez opłat franczyzowych - informuje Radosław Charubin.

Dodaje, że w firmie w sezonie zimowym pracuje ponad 100 osób, a w sezonie letnim jeszcze więcej - ''te wszystkie osoby są do usług naszych klientów franczyzowych''.

- Staramy się cały czas rozwijać, wprowadzać nowości, które pomogą nam, ale też naszym franczyzobiorcom, być bardziej konkurencyjnym na rynku. Świat idzie do przodu, bardzo szybko się zmienia dzięki Internetowi i szybkiemu przepływowi informacji. I my za tym musimy nadążać. Aktualne trendy w gastronomii pokazują, jak bardzo istotny jest produkt, jego skład i wartości odżywcze. Stąd w najbliższym czasie skupimy się na produkcie, m.in. wprowadzimy bezcukrowe Bubble Tea - dodaje właściciel Multi Ice Group. 

Multi Ice Group to aktualnie cztery marki franczyzowe. Każda z nich możliwa jest do otwarcia w lokalu stacjonarnym, galerii handlowej lub przyczepie mobilnej. Kwota inwestycji zaczyna się od 12 000 zł netto.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz