Restauracja lub kantyna, sklep spożywczy i kawiarnia to najważniejsze usługi oferowane w budynku biurowym.
Jak wynika z badania przeprowadzonego wśród najemców budynków biurowych w portfelu nieruchomości biurowych zarządzanych przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield blisko 2/3 wszystkich ankietowanych wskazało restaurację lub kantynę jako najważniejszą usługę spośród wszystkich oferowanych w budynku.
Większość respondentów (66% wskazań) wybrała restaurację bądź kantynę jako najważniejszą usługę dla najemców. Wybór restauracji pokazuje, że możliwość zjedzenia ciepłego posiłku w ciągu dnia jest kluczowa dla pracowników.
- W nowych obiektach powinni oni uwzględnić w planowanych powierzchniach usługowych obecność tego rodzaju przestrzeni, a istniejące obiekty bez zaplecza restauracyjnego bezwzględnie w nie doposażyć. Istotny również jest okres zasiedlania nowego budynku, który nierzadko trwa wiele miesięcy, gdzie obecność przysłowiowego "Pana Kanapki" może być znakomitym rozwiązaniem dla osób poszukujących szybkiego, niedrogiego lunchu – mówi Agnieszka Małysa-Bartos, Key Account Manager w dziale Asset Services, Cushman & Wakefield
Na dalszych miejscach znalazły się takie usługi jak bankomat (36%), sklep spożywczy (32%) czy kawiarnia (18%).
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.