×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Orlen sprzedał 50 tysięcy roślinnych hot dogów we wrześniu
fot. shutterstock

Orlen sprzedał 50 tysięcy roślinnych hot dogów we wrześniu

Autor: www.horecatrends.pl/ Roślinniejemy Opublikowano: 04 października 2018 09:01 | Zaktualizowano: 04 października 2018 12:15

Około 10% osób w wieku 25-34 lat w Polsce określa się jako wegetarianie lub weganie, podczas gdy kilka lat temu było to niespełna 4%. Dlatego coraz więcej firm w Polsce decyduje się na wprowadzenie opcji roślinnych do menu na stałe. Np. PKN Orlen pochwalił się, że we wrześniu sprzedał na swoich stacjach 50 tysięcy wegańskich hot dogów - informuje Roślinniejemy.

Tendencja wegetariańska na rynku gastro jest ostatnio coraz bardziej widoczna.

Jak informuje Roślinniejemy  niedawno, swój rebranding ogłosiła sieć burgerowni Meet & Fit (dotychczas Meat & Fit). Wyniki sprzedaży wegańskich pozycji w menu okazały się bardzo przychodowe, dlatego aby nazwa miejsca lepiej komunikowała rodzaj serwowanych dań i sprzyjała większej inkluzywności, właściciele sieci zdecydowali się na zastąpienie słowa “meat” (mięso) na “meet” (spotykać się).

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Celem kampanii RoślinnieJemy jest wsparcie producentów żywności, sieci handlowych, właścicieli restauracji we wprowadzaniu oraz promowaniu roślinnych produktów i dań.

 

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz