Partnerzy portalu
Papa Diego otwiera swój pierwszy lokal w Łodzi fot. materiały prasowe

Papa Diego otwiera swój pierwszy lokal w Łodzi

Od 26 lipca br. mieszkańcy Łodzi mogą spróbować kuchni meksykańskiej w nowej restauracji w Manufakturze. Pierwszy w tym mieście lokal Papa Diego serwuje pełne słońca, aromatyczne dania prosto z Meksyku: tacos, burrito, burrito bowle i nachosy.

Autor: portalspozywczy.pl Data: 26 lipca 2019 14:41

Papa Diego zaprasza do swojego pierwszego lokalu w Łodzi, w którym serwuje meksykańskie specjały: tacos z kolorowymi salsami, nachosy z dodatkami oraz burrito lub burrito bowle w różnych wersjach smakowych. Osobom łaknącym ostrzejszych wrażeń Papa Diego poda salsy z wyciskających łzy pikantnych papryczek, których można spróbować wyłącznie po podpisaniu oświadczenia.
 
Od dnia otwarcia do 30 lipca br. goście nowego lokalu będą mogli skorzystać z wyjątkowej promocji: zniżki -40% na całą ofertę. Ponadto, w Papa Diego smakosze kuchni meksykańskiej codziennie znajdą dla siebie atrakcyjną promocję: w poniedziałki małe nachosy za 50% ceny do dużego burrito, we wtorki cztery tacos w cenie trzech, w środy duże burrito w cenie małego, w czwartki bezpłatną lemoniadę mango do trzech tacos, w piątek tańszy zestaw (do znalezienia na Facebooku), a w weekendy tańsze obiady dla dzieci przy zakupie normalnych dań. Dodatkowo, codziennie przez całe wakacje uczniowie i studenci mogą skorzystać ze zniżki -20% na całą ofertę.
 
Papa Diego w Manufakturze w Łodzi znajduje się w strefie restauracyjnej na 1. poziomie galerii. To 14 lokal tej sieci – dotychczas otwarto restauracje w Gdańsku (Forum Gdańsk i Galeria Bałtycka), Katowicach (Galeria Libero i Galeria Katowicka), Opolu (CH Karolinka i CH Solaris), Poznaniu (Posnania), Pruszkowie (Nowa Stacja Pruszków), Warszawie (Centrum Praskie Koneser, Galeria Młociny, Blue City, Sadyba Best Mall) i Wołominie (Galeria Wołomin).
 
Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts – firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.