Centrum handlowo-rozrywkowe Posnania powiększyło się o lokal Papa Diego. Lokal Poznaniu jest trzecim, po otwartych w listopadzie br. restauracjach w Katowicach i Gdańsku.
W menu Papa Diego znajdują się m.in. tacos z wyjątkowymi salsami, m.in. mango-tamaryndową lub chipotle, nachos z wieprzowiną carnitas oraz burrito lub burrito bowli z kurczakiem w korzennym sosie mole. Na lokalnych tradycjonalistów czeka wariacja meksykańskich potraw z ziemniakami i gzikiem, prawdziwe łasuchy zaspokoją ochotę na słodycze chrupiącymi churros z sosem czekoladowym, a goście gotowi na ostrzejsze wrażenia mogą wybrać salsy z wyciskających łzy pikantnych papryczek, z których najostrzejsza to Carolina Reaper osiągająca nawet 2,2 mln SHU (Scoville Hotness Unit). Uwaga: można ich spróbować wyłącznie po podpisaniu stosownego oświadczenia!
Goście centrum handlowego odwiedzający zarówno Papa Diego, jak i kino Helios, mogą skorzystać z wyjątkowej oferty – papierowy lub elektroniczny bilet do kina uprawnia do otrzymania porcji słodkich churros do zamówienia w Papa Diego. Ponadto, w każdy poniedziałek małe nachosy dodawane są do burrito za pół ceny, a w każdy wtorek zestawy tacos są powiększane o dodatkowe taco.
Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts – firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.
Papa Diego w Poznaniu to trzeci lokal sieci, po otwartych w listopadzie br. restauracjach w Katowicach i Gdańsku. Kolejne zostaną otwarte m.in. w Warszawie (Centrum Praskie Koneser, Galeria Młociny), Łodzi (Manufaktura), Katowicach (Galeria Katowicka) i Opolu (CH Karolinka).
Nie przegap najważniejszych wiadomości