Pasaż Grunwaldzki w 2019 r.: Foodstacja zwiększyła obroty



portalspozywczy.pl - 06 lutego 2020 17:41


Dla Pasażu Grunwaldzkiego 2019 r. był okresem dużych zmian. W maju została otwarta Foodstacja – pierwszy we Wrocławiu food hall, dla którego inspiracją było miasto i jego kultowe miejsca.

– W ubiegłorocznej strategii skupialiśmy się na przemodelowaniu myślenia o Pasażu Grunwaldzkim, zgodnie z hasłem „jesteśmy zawsze po drodze” oraz poprzez wprowadzenie szeregu zmian architektonicznych i funkcjonalnych. Klienci doceniają zróżnicowaną ofertę handlową, usługową oraz rozrywkową naszego centrum, które staje się, poza domem i pracą, „trzecim miejscem”, w którym możemy poczuć się swobodnie i spędzać czas zgodnie z naszymi indywidualnymi upodobaniami. Po ogromnym sukcesie nowej strefy gastronomicznej – FOODSTACJI, w której wzrost obrotów najemców w okresie czerwiec-grudzień 2019 roku wyniósł około 15% – przed nami kolejne etapy modernizacji centrum. Bardzo ważny pozostaje dla nas bezpośredni dialog z lokalną społecznością oraz działania odpowiadające na jej potrzeby – mówi Paulina Stach, dyrektor Pasażu Grunwaldzkiego.

Zlokalizowany w sercu Wrocławia Pasaż Grunwaldzki to jedno z centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym parkingu.