Partnerzy portalu
Pasibus najlepszy na Facebooku. Goni go McDonald's W czerwcu br. Pasibus był liderem rankingu najbardziej interaktywnych profili sieci fast food na Facebooku - wynika z analiz IBiMS. Fot. Katarzyna Gubała/PTWP

Pasibus najlepszy na Facebooku. Goni go McDonald's

Autor: Oprac. KG Data: 12 lipca 2022 18:55

W rankingi sieci fast food na Facebooku pierwsze miejsce zdobył Pasibus. Drugie miejsce należało do McDonald’s, zaś na trzecim uplasowała się pizzeria DaGrasso - poinformował Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.

Pasibus - 31 publikacji w miesiącu 

Analitycy IBiMS przyjrzeli się profilom sieci fast food na Facebooku. W czerwcu 2022 r. największą sumę interakcji wygenerował fanpage sieci Pasibus, który z imponującym wynikiem 37 tys. wszystkich reakcji osiągnął miejsce 1. Był to również jeden z najbardziej aktywnych profili - w ciągu miesiąca pojawiło się na nim 31 publikacji. Ta strona miała również najwięcej polubień swoich postów (8,2 tys.) oraz sporą liczbę komentarzy (1,9 tys.).

Post, który w czerwcu wygenerował największą interaktywność również był autorstwa sieci Pasibus. Wpis dotyczący nowego, specjalnego burgera festiwalowego zyskał aż 18 tys. wszystkich reakcji ze strony internautów. Na miejscu 2. top postów sieci fast food na Facebooku również znalazł się wpis Pasibusa (8,6 tys. interakcji). 

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Na drugim miejscu McDonald's 

Miejsce drugie w czerwcowym rankingu sieci fast food na Facebooku zajął McDonald’s (14 tys. interakcji). Jak podaje Instytut, w badanym okresie ten fanpage zyskał bardzo dużą liczbę nowych fanów (+74 tys.) oraz największą liczbę komentarzy (3,5 tys.). Podium zamknął profil DaGrasso. Miał on jednak zdecydowanie mniej interakcji niż jego poprzednicy - zebrał ich jedynie 4,6 tys.

Najaktywniejsza sieć opublikowała 56 postów w miesiącu

Stroną, która w badanym okresie wykazywała największą aktywność własną była 7 Street - Bar & Grill. W ciągu miesiąca pojawiło się na niej aż 56 postów. Bardzo aktywny był wspomniany już wcześniej Pasibus (31 wpisów), a także North Fish (20 postów), Krowarzywa (17 publikacji) oraz Telepizza (16 postów). Pozostałe profile zachowywały aktywność na umiarkowanym poziomie - czytamy w komunikacie IBiMS. 

Co ciekawe, w czerwcu dość przeciętnie wypadła facebookowa strona należąca do KFC, która jest drugim co do wielkości profilem z zestawienia. Znalazła się bowiem dopiero na 8. miejscu w rankingu najpopularniejszych sieci fast food na FB. Fanpage ten odnotował za to największy przyrost nowych fanów - w ciągu miesiąca zyskał aż 86 tys. obserwujących. Za nim znalazł się profil McDonald’s, któremu w badanym okresie przybyło 74 tys. fanów.

Ranking sieci fast food czerwiec 2022 wg IBiMS.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz