Partner portalu
Pasibus startuje z nowym challengem na rynku gastronomicznym Pasibus startuje z nowym challengem na rynku gastronomicznym

Pasibus startuje z nowym challengem na rynku gastronomicznym

Pasibus przechodzi od słów do czynów i rzuca firmom wyzwanie - #HOTGASTROCHALLENGE. Akcja ma na celu wsparcie lokalnych restauracji w całej Polsce. Kultowa marka burgerowni 4 listopada br. nominowała pierwsze sieci gastronomiczne (i nie tylko) do udziału w wyzwaniu.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 05 listopada 2020 10:44

- Zainspirowani działaniami jednej z globalnych sieci gastronomicznych zza wielkiej wody, która zdecydowała się zaprosić swoich odbiorców do korzystania z produktów konkurencji, postanowiliśmy zainicjować nowy challenge na rodzimym rynku gastronomicznym. W dzisiejszych czasach każde wsparcie dla restauracji i barów jest na wagę złota. Pracownicy gastronomii oraz firm również potrzebują zjeść, dlatego zachęcamy ich do wspierania lokalnych knajp poprzez zamawianie jedzenia na wynos lub w dowozie – mówi Jakub Aleksandrowicz, dyrektor marketingu Pasibusa.  

#HOTGASTROCHALLENGE polega na złożeniu zamówienia w lokalnej restauracji przez inne koncepty gastronomiczne lub lokalne firmy i  wsparcie lokalnej gastronomii, której działalność została ograniczona ze względu na pandemię COVID-19. Po zakupie dań od lokalnego przedsiębiorcy uczestnicy nominują kolejne firmy lub koncepty do podobnego działania. Pasibus zaprasza do wyzwania wszystkie firmy. 

Kultowa marka burgerowni 4 listopada br. rozpoczęła i wsparła jeden z lokali Shrimp House zamawiając tam posiłki dla swoich pracowników, nominowała też do wyzwania pierwsze firmy. 

Pasibus to kultowa marka burgerowni, która narodziła się we Wrocławiu w 2013 r. Pierwszy food truck Pasibusa stanął właśnie w stolicy Dolnego Śląska i szybko stał się kultowym miejscem na kulinarnej mapie miasta. Obecnie restauracje Pasibusa znajdują się już w 13 miastach w Polsce, m.in. we Wrocławiu, w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Olsztynie i Poznaniu. Marka prowadzi 26 lokali marki w Polsce, w tym 9 restauracji zostało stworzonych we współpracy ze spółką Helios. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.