Partnerzy portalu
Pasibus zasila ofertę gastronomiczną Galerii Jurajskiej fot. materiały prasowe

Pasibus zasila ofertę gastronomiczną Galerii Jurajskiej

Autor: horecatrends.pl Data: 17 grudnia 2019 07:53

Galeria Jurajska rozwija i umacnia swoją ofertę gastronomiczną. Restauracja Pasibus właśnie zadebiutowała w największym centrum handlowym w Częstochowie.

Początek grudnia przynosi Galerii Jurajskiej zmiany w ofercie gastronomicznej. W miejsce po jednym z dotychczasowych najemców weszła właśnie restauracja Pasibus. Tym samym centrum handlowe umocniło po raz kolejny najszersza ofertę restauracyjną pod jednym dachem w Częstochowie. Wypełniają ją lokale m.in. McDonald's, KFC, Pizza Hut, Bobby Burger, Mihiderka czy Bon Apetito.

\ - Pasibus w Galerii Jurajskiej serwuje przede wszystkim burgery na bazie autorskich sosów i wołowiny najwyższej jakości, przygotowywanych na świeżo w lokalu. Receptury pozostają niezmienne od 2013 roku, kiedy to pierwszy foodtruck Pasibusa wyjechał na wrocławskie ulice - mówi Jakub Aleksandrowicz dyrektor marketingu Pasibus.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- W obecnym menu, poza burgerami, każdy Pasibrzuch znajdzie jeszcze nasze autorskie Kulki Serowe czy Pasi Lemoniadę. Za jakiś czas w lokalu w Częstochowie będzie można również popić burgera Pasi Piwem. Do wyboru będą: Jasne, Pszeniczne, Apa Miodowe, Gravity Free (Bezalkoholowe) - dodaje.

W Galerii Jurajskiej Pasibus wynajął 85 m kw. - Zgodnie z panującymi na rynku retail trendami, systematycznie zwiększamy w naszej ofercie udział lokali gastronomicznych. Sięgamy przy tym zarówno po doskonale znane polskie i zagraniczne sieci obecne na rynku od wielu, jak również po ciekawe, świeże koncepty gastronomiczne, które zaskakują pomysłowością formatu i swojego menu - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

- Tym samym urozmaicamy nasz kulinarny tenant-mix, odpowiadając na oczekiwania konsumentów i potrzeby zmieniającego się rynku. Pasibus idealnie wpasowuje się w naszą strategię rozwoju oferty kulinarnej, wprowadzając do niej wiele nowych smaków, ale także nową przestrzeń spotkań - dodaje.

Pasibus to restauracja wywodząca się ze street foodu, w której panuje luźny i niezobowiązujący klimat. To co ją charakteryzuje to niezwykle wysoka jakość składników m.in. mięsa, warzyw, świeżo wypieczonych bułek, przywiązanie do szczegółów oraz umiejętne sięganie w swoich przepisach po smaki kuchni świata.

- Street food, w nieco zmodyfikowanej formie, stopniowo wchodzi do centrów handlowych. Polacy lubią tego typu lokale, które mają swój rodowód np. w food truckach. Takie miejsca cenimy za swobodę, często społecznościowych charakter przestrzeni restauracyjnej oraz autorskie i bardzo pomysłowe menu. Pasibus to już kolejne miejsce na naszej kulinarnej mapie, które wprowadza ten gastronomiczny luz - mówi Borecka-Suda.

A ma być takich miejsc więcej. - Rynek gastronomiczny w Polsce ma dziś coraz więcej do zaoferowania centrom handlowym. I chociaż wciąż dominują na nim sieci fast food, to pojawia się coraz więcej restauracji fast casual i casual dining, które chętnie widzielibyśmy pod naszym dachem. Jednocześnie także chcemy skupić się na rozwoju kuchni świata. Już dziś można u nas znaleźć dania m.in. japońskie, bliskowschodnie czy włoskie - mówi.

Zgodne jest to z tym, co podpowiada rynek. Według danych Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych udział lokali gastronomicznych w ofertach europejskich centrów handlowych do 2025 roku może wzrosnąć nawet do 25%. Obok tradycyjnych już lokali typu impusle, refuel&relax czy speed eating, coraz częściej pojawiać będą się także lokale w formacie fast-casual, casual dinning czy gourmet food. Na te zmiany i rozwój Jurajska jest gotowa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz