Partnerzy portalu
Pasibus zasila ofertę gastronomiczną Galerii Jurajskiej fot. materiały prasowe

Pasibus zasila ofertę gastronomiczną Galerii Jurajskiej

Galeria Jurajska rozwija i umacnia swoją ofertę gastronomiczną. Restauracja Pasibus właśnie zadebiutowała w największym centrum handlowym w Częstochowie.

Autor: horecatrends.pl Data: 17 grudnia 2019 09:58

Początek grudnia przynosi Galerii Jurajskiej zmiany w ofercie gastronomicznej. W miejsce po jednym z dotychczasowych najemców weszła właśnie restauracja Pasibus. Tym samym centrum handlowe umocniło po raz kolejny najszersza ofertę restauracyjną pod jednym dachem w Częstochowie. Wypełniają ją lokale m.in. McDonald's, KFC, Pizza Hut, Bobby Burger, Mihiderka czy Bon Apetito.

\ - Pasibus w Galerii Jurajskiej serwuje przede wszystkim burgery na bazie autorskich sosów i wołowiny najwyższej jakości, przygotowywanych na świeżo w lokalu. Receptury pozostają niezmienne od 2013 roku, kiedy to pierwszy foodtruck Pasibusa wyjechał na wrocławskie ulice - mówi Jakub Aleksandrowicz dyrektor marketingu Pasibus.

- W obecnym menu, poza burgerami, każdy Pasibrzuch znajdzie jeszcze nasze autorskie Kulki Serowe czy Pasi Lemoniadę. Za jakiś czas w lokalu w Częstochowie będzie można również popić burgera Pasi Piwem. Do wyboru będą: Jasne, Pszeniczne, Apa Miodowe, Gravity Free (Bezalkoholowe) - dodaje.

W Galerii Jurajskiej Pasibus wynajął 85 m kw. - Zgodnie z panującymi na rynku retail trendami, systematycznie zwiększamy w naszej ofercie udział lokali gastronomicznych. Sięgamy przy tym zarówno po doskonale znane polskie i zagraniczne sieci obecne na rynku od wielu, jak również po ciekawe, świeże koncepty gastronomiczne, które zaskakują pomysłowością formatu i swojego menu - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

- Tym samym urozmaicamy nasz kulinarny tenant-mix, odpowiadając na oczekiwania konsumentów i potrzeby zmieniającego się rynku. Pasibus idealnie wpasowuje się w naszą strategię rozwoju oferty kulinarnej, wprowadzając do niej wiele nowych smaków, ale także nową przestrzeń spotkań - dodaje.

Pasibus to restauracja wywodząca się ze street foodu, w której panuje luźny i niezobowiązujący klimat. To co ją charakteryzuje to niezwykle wysoka jakość składników m.in. mięsa, warzyw, świeżo wypieczonych bułek, przywiązanie do szczegółów oraz umiejętne sięganie w swoich przepisach po smaki kuchni świata.

- Street food, w nieco zmodyfikowanej formie, stopniowo wchodzi do centrów handlowych. Polacy lubią tego typu lokale, które mają swój rodowód np. w food truckach. Takie miejsca cenimy za swobodę, często społecznościowych charakter przestrzeni restauracyjnej oraz autorskie i bardzo pomysłowe menu. Pasibus to już kolejne miejsce na naszej kulinarnej mapie, które wprowadza ten gastronomiczny luz - mówi Borecka-Suda.

A ma być takich miejsc więcej. - Rynek gastronomiczny w Polsce ma dziś coraz więcej do zaoferowania centrom handlowym. I chociaż wciąż dominują na nim sieci fast food, to pojawia się coraz więcej restauracji fast casual i casual dining, które chętnie widzielibyśmy pod naszym dachem. Jednocześnie także chcemy skupić się na rozwoju kuchni świata. Już dziś można u nas znaleźć dania m.in. japońskie, bliskowschodnie czy włoskie - mówi.

Zgodne jest to z tym, co podpowiada rynek. Według danych Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych udział lokali gastronomicznych w ofertach europejskich centrów handlowych do 2025 roku może wzrosnąć nawet do 25%. Obok tradycyjnych już lokali typu impusle, refuel&relax czy speed eating, coraz częściej pojawiać będą się także lokale w formacie fast-casual, casual dinning czy gourmet food. Na te zmiany i rozwój Jurajska jest gotowa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.