„Wiele smaków - jedno So Coffee", pod tym hasłem sieć kawiarni So Coffee, należąca do grupy Lagardère Travel Retail, wprowadza zmiany identyfikacji wizualnej. 10 listopada w Galerii Jurajskiej w Częstochowie została otwarta pierwsza kawiarnia w nowej odsłonie - z odświeżonym logotypem i nowoczesną architekturą wnętrza.
So Coffee to jedna z największych ogólnopolskich sieci kawiarni.
Nowa identyfikacja wizualna marki - odświeżone logo oraz nowe hasło „We follow your tastes" to przełożenie komunikacyjne globalnego pozycjonowania marki „world place, local taste".
- So Coffee to miejsce, które tworzą ludzie, ich gusta, potrzeby i smaki. Zawsze staramy się być blisko naszych gości. Podążamy za nimi i towarzyszymy im w ich codziennym życiu. Choć jesteśmy globalną marką, nasze kawiarnie inspirowane są lokalnością. So Coffee jest miejscem pełnym smaków powstałych z różnorodnych doświadczeń, trendów, chwil i emocji ważnych dla społeczności, w której jesteśmy. Tak tworzymy So Coffee - mówi Anna Szcześniak, Brand Manager marki.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.