Partnerzy portalu
Pizza Hut na EEC: Rośnie znaczenie "doświadczania" i personalizacji Damian Rybak; fot. PTWP

Pizza Hut na EEC: Rośnie znaczenie "doświadczania" i personalizacji

– 20 lat temu rynek wyglądał zupełnie inaczej, jeżeli chodzi o skalę i nasycenie, dystrybucję oraz gości. Widzimy, jak nasz kraj się zmienia, jak zmieniają się oczekiwania i poziom świadomości. Marka do tego musi się dostosować i się zmieniać. Gusta wszystkich trudno zaspokoić, ale trudno też iść przeciwko trendom. Zmieniają się także duże marki, duże sieci, jak restauracje Pizza Hut – mówił Damian Rybak, dyrektor marki Pizza Hut Dine In, podczas debaty "Żywność i jedzenie. Moda i styl", która odbyła 15 maja 2019 roku w ramach XI Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Autor: horecatrends.pl Data: 06 czerwca 2019 08:36

Jak mówił Damian Rybak, na rynku gastronomicznym rośnie znaczenie "doświadczania" i personalizacji, zaspokajania indywidualnych potrzeb.

– Wszystkie narzędzia, których dzisiaj używamy, w tym badania konsumenckie, ułatwiają lepsze zrozumienie, tak by szybciej i lepiej trafiać w potrzeby naszych gości. W tym szybkopędzącym świecie goście chcą po swojemu, cenią swoje doświadczenia. Doświadczenia te muszą być warte pieniędzy, które goście wydają. To niekoniecznie musi być tanio. Ważne, żeby szło za tym pewne doświadczenie. Jest nawet wskaźnik „poziom doświadczenia na metr kwadratowy restauracji”. Chodzi nie tylko o jedzenie, ale też o obsługę, to, co się dzieje wokół, muzykę, światło itd. – wymieniał dyrektor marki Pizza Hut Dine In.

Pizza Hut w tym roku przekroczyła liczbę 140 restauracji, a w tym roku ma zamiar otworzyć 30 kolejnych. – Zapotrzebowanie ciągle jest na naszym rynku bardzo duże – stwierdził prelegent EEC 2019.

Damian Rybak podczas debaty  "Żywność i jedzenie. Moda i styl" zwrócił uwagę na zmiany spowodowane większym dostępem do wiedzy.

– W edukacji jest siła. Dostęp do wiedzy jest kluczowy. Skupialiśmy się wcześniej na audytach, ale prawdziwa ocena jest w mediach społecznościowych. Z tego trzeba czerpać, rozumieć, jak goście postrzegają markę. Kierujemy się poleceniami od znajomych, informacjami z internetu – powiedział.

Damian Rybak był prelegentem debaty "Żywność i jedzenie. Moda i styl", która odbyła 15 maja 2019 roku w ramach XI Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.