Indie to dla Domino’s rynek numer 1 poza USA. Marka walczy tam o klienta ceną. Wprowadza specjalną pizzę za 49 rupii (mniej niż 2,50 zł) - czytamy w Rzeczpospolitej.
W czasach szalejącej w Indiach inflacji Domino’s postanowiło zawalczyć o wrażliwego cenowo klienta na swoim drugim najważniejszym rynku za pomocą specjalnych promocji. Firma chce utrzymać przy sobie tych spośród indyjskich klientów, którzy mają chude portfele i dla których wzrost cen sprawia, że oglądają oni każdą rupię dwa razy nim ją wydadzą.
Domino’s wprowadziło specjalną wersję swojej pizzy i wyceniło ją na 49 rupii (ok. 2,37 zł według czwartkowego kursu indyjskiej waluty). To jedna dziesiąta ceny najtańszej (w promocji) pizzy w polskim Domino’s..
Więcej w Rzeczpospolitej.
Nie przegap najważniejszych wiadomości