Partnerzy portalu
Pizzerie rzucają wyzwanie COVID-19 Obecnie na rynku funkcjonuje 65 pizzerii Stopiątka. Mat.pras.

Pizzerie rzucają wyzwanie COVID-19

Nowe otwarcia, wzrosty sprzedaży - tak podsumowuje 2020 rok Mastergrupa. Właściciel pizzerii Stopiątka i - już wkrótce - Stopiątka Fabryka wykorzystał trudny dla gastronomii czas na inwestycje w technologie, ekspansję i rozwój nowego konceptu - dostosowanego do nowych realiów wynikających z pandemii.

Autor: www.propertynews.pl Data: 02 marca 2021 11:24

Działająca na zasadzie franczyzy sieć Stopiątka powiększyła się w 2020 roku o 17 nowych pizzerii, czyli o 20 proc. więcej niż w roku poprzedzającym i nie zwalnia tempa. Do połowy lutego br. uruchomiono kolejne dwie pizzerie, kolejne są w przygotowaniu. Satysfakcjonujące okazały się również obroty grupy - trudny dla branży 2020 rok upłynął pod znakiem wzrostów o 25 proc. w porównaniu do 2019.

Jak zapewnia prezes Mastergrupy, co końca 2021 roku przybędzie ich jeszcze co najmniej 18. Nowe pizzerie otwierają również dotychczasowi franczyzobiorcy Stopiątki, korzystając z niższych czynszów najmu spowodowanych pandemią. Firma zainwestowała również w technologie.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Jednym z najważniejszych ruchów był nacisk na sprzedaż z dostawą do klienta. Zainwestowaliśmy w narzędzia online, które pozycjonują nasze pizzerie w internecie i rozwinęliśmy aplikację Stopiątka. Dzięki niej realizujemy zamówienia bez pośredników, co korzystnie wpływa na ich cenę i wysokość sprzedaży. Naszym celem jest stworzenie własnego zaplecza technologicznego i operacyjnego, by uniezależnić się od zewnętrznych dostawców usług – mówi Marcin Ciesielski, prezes firmy Mastergrupa. 

Czas pandemii wykorzystano również na testowanie nowego konceptu pod nazwą Stopiątka Fabryka.

- Chcieliśmy być pewni, że wszystkie rozwiązania zastosowane w koncepcie franczyzowym funkcjonują poprawnie. Stworzyliśmy zautomatyzowany system wypieku pizzy, który opiera się na organizacji pracy jak przy taśmie produkcyjnej w fabryce – dodaje Marcin Ciesielski.

Efekt trwających rok prac poznamy już w marcu, kiedy pierwsza pizzeria Stopiątka Fabryka rozpocznie oficjalną działalność - przystosowaną do aktualnych warunków rynkowych i czasów pandemii. Według założeń, do końca roku ma powstać co najmniej pięć lokali pod nową marką.

–  Nowy koncept opiera się na sprzedaży na wynos z dostawą do klienta - tłumaczy Marcin Ciesielski. - Nie ma sali konsumpcyjnej, a kontakt z pracownikiem pizzerii został wyeliminowany. Wszystko odbywa się bezkontaktowo z zachowaniem standardów higieny i bezpieczeństwa.

Zdalne będą również zamówienia i płatności: online poprzez aplikację Stopiątki oraz dotykowe kioski elektroniczne ustawione w lokalach nowej sieci.

 


 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.