Partner portalu
Polska sommelierka ukończyła Stage 1 Masters of Wine Instytut Monika Bielka-Vescovi, fot. materiały prasowe

Polska sommelierka ukończyła Stage 1 Masters of Wine Instytut

Światowej rangi polska sommelierka, Monika Bielka-Vescovi, ukończyła stage 1 Masters of Wine Instytut. To kolejne prestiżowe wyróżnienie potwierdzające kwalifikacje i zaangażowanie ekspertki w rozwój sztuki winiarskiej oraz kulinarnej. Monika Bielka-Vescovi od lat współpracuje z marką Kinga Pienińska, z którą wprowadziła pierwszą na rynku Kartę Wody.

Autor: Horecatrends.pl Data: 10 grudnia 2018 13:24

Monika Bielka-Vescovi, Ambasadorka Stowarzyszenia Sommelierów Europejskich w Polsce i amerykańskiej organizacji Women of the Vine and Spirits oraz założycielka Stowarzyszenia Kobieta i Wino, ukończyła stage 1 na prestiżowym Instytut Masters of Wine w Londynie. Jest to kolejny etap na drodze rozwijania pasji do wina i kuchni oraz potwierdzenie rosnących kwalifikacji w dziedzinie enologii. W dotychczasowym dorobku polskiej sommelierki można znaleźć tytuł Weinakadmiker z austriackiej Weinakademie Österreich w Rust, certyfikat WSET Diploma in Wines and Spirits z londyńskiej szkoły Wine and Spirit Education Trust oraz dyplom sommelierskiego kanadyjskiego International Sommelier Guild, które dobitnie podkreślają profesjonalizm, z jakim działa dyrektorka i założycielka Szkoły Sommelierów.

Stąd też współpraca Moniki Bielki-Vescovi z marką wody Kinga Pienińska, która rozpoczęła się w 2014 roku wprowadzeniem pierwszej na rynku Karty Wody. Opracowana z myślą o smakoszach, pomaga dobrać najlepszy rodzaj wody do zamawianych dań i win.

– Dzięki niezwykłej delikatności Kinga Pienińska subtelnie podkreśla smak potraw i win, nie dominując ich. Sprzyja temu średni poziom mineralizacji oraz właściwości, uzyskane za sprawą naturalnego pochodzenia Kingi Pienińskiej, czerpanej z głębin Pienińskiego Parku Narodowego – mówi Monika Bielka-Vescovi.

Sztukę smakowania i podawania wody coraz częściej doceniają tak restauratorzy, jaki i sami konsumenci, którzy są zainteresowani marką wody podawanej do posiłków. Nie wybierają już tylko pomiędzy wodą gazowaną a niegazowaną, ale zwracają uwagę na zawartość minerałów i jakość. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.