×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Pop-up Jamiego Olivera ma zwiększyć świadomość problemu marnowania żywności
Jamie Olivier; fot. shutterstock.com

Pop-up Jamiego Olivera ma zwiększyć świadomość problemu marnowania żywności

Autor: www.horecatrends.pl Data: 08 listopada 2018 10:40

Jamie Olivier stworzył pop-up'owy bar, w którym serwowane będą dania składają się z produktów spożywczych, które najczęściej są marnowane. Ma to otworzyć oczy Brytyjczykom na problem wyrzucania jedzenia i zainspirować do przygotowywania podobnych potraw w domu.

Bar został otwarty w październiku we wschodnim Londynie, ale już planuje trasę objazdową pod Wielkiej Brytanii.

W ramach idei szefa kuchni w barze panuje zasada "płacisz, ile chcesz". Dochód z zakupionych potraw trafia na konto FoodCycle – organizacji charytatywnej, która zajmuje się przeciwdziałaniem marnowania jedzenia oraz problemu samotności w porze posiłku.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Partnerem akcji Jamiego Oliviera jest producent sprzętu AGD Hotpoint, która sprzedaje urządzenia mające zapewnić dłuższe zachowanie świeżości żywności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz