Partnerzy portalu
Prowokacja czy promocja - czyli Buger King o kobietach Prowokacja czy źle zaplanowana promocja? "Zamiast o kobietach cały świat mówi o Burger Kingu"/ fot. shutterstock

Prowokacja czy promocja - czyli Buger King o kobietach

Najpierw pojawił się szokujący społeczność Twittera wpis, a następnie wytłumaczenie, że to zapowiedź programu stażowego. Źle zaplanowana akcja czy prowokacja? - Burger King to marka globalna, obserwowana przez wielu internautów. Niemożliwe jest, by wypuściła komunikat tak niepoprawny, idący wbrew światowym trendom - mówi dla PulsuHR Marta Cała-Sturzbecher z agencji marketingowej MOMA.

Autor: PulsHr Data: 11 marca 2021 08:59

8 marca na Twitterze brytyjskiego oddziału Burger Kinga opublikowano serię tweetów. Pierwszy z nich brzmiał – „miejsce kobiet jest w kuchni”. To wystarczyło by w wywołać oburzenie wśród społeczności Twittera.  

W serii kolejnych wpisów sieć fast foodów wyjaśniła: "Oczywiście, jeśli chcą" i zwróciła uwagę na brak kobiet szefów kuchni w branży restauracyjnej.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak wyjaśniły nastepne wpisy, w ten sposób Burger King postanowił ogłosić uruchomienie specjalnego programu, który ma za zadanie ułatwić przedstawicielkom płci żeńskiej karierę w branży kulinarnej. Pierwszy wpis jednak wystarczył, by główny cel prowadzonej kampanii zszedł na drugi plan. 

095565.jpg 095565.jpg

- Burger King to marka globalna, obserwowana przez wielu internautów. Niemożliwe jest, by wypuściła komunikat tak niepoprawny, idący wbrew światowym trendom. Komunikat był wręcz absurdalny w obliczu aktualnych wydarzeń i było oczywiste, że to prowokacja. Widząc takiego tweeta nie tyle popadłabym w furię, ile dolała sobie kawy i czekała na ciąg dalszy. Jednak na pewno nie czekałabym z wypiekami na policzkach, bo ten zabieg był aż nadto oczywisty. Dlatego to ogólne oburzenie mnie bardziej dziwi niż się z nim utożsamiam - mówi Marta Cała-Sturzbecher z agencji marketingowej MOMA.

Więcej czytaj na PulsHr.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz