Partnerzy portalu
Quebonafide rusza z franczyzą MISS TI [WIDEO] Quebonafide rusza z franczyzą Miss Ti

Quebonafide rusza z franczyzą MISS TI [WIDEO]

Autor: Anna Wrona Data: 25 listopada 2022 07:21

Quebonafide rusza z franczyzą MISS TI 蒂小姐. To rozwinięcie pomysłu na lokal z autorską bubble tea, który Kuba Grabowski otworzył w Krakowie jeszcze przed swoim spektakularnym wejściem produktowym na rynek spożywczy.

Miss Ti: Quebonafide buduje sieć franczyzową

MISS TI 蒂小姐 Quebonafide to nie tylko produkty spożywcze. To także lokal w Krakowie z bubble tea, a wkrótce również cała sieć franczyzowa.

– Zaczęliśmy od lokali. Pierwszym konceptem, który wcieliliśmy w życie był koncept pop-upów z bubble tea, mleczną herbatą z tapioką – tłumaczy Kuba Grabowski.

W międzyczasie na rynku pojawiły się produkty spożywcze pod marką MISS TI, a sam pomysł na lokal został zrewidowany.

CZYTAJ TAKŻE: Quebo stawia na spożywkę. "Smak przyszłości będzie roślinny i minimalistyczny"

Teraz Quebonafide wraca w trochę innej formule. Jak mówi, przede wszystkim – wegańskiej.

– Aktualnie jesteśmy na etapie poszukiwania inwestorów. Jest na to fajny pomysł. Ma być to miejsce, które będzie pozwalało na testowanie wariacji naszych produktów spożywczych lub sampli produktów. Powoli dopinamy wszystkie szczegóły – mówił nam Kuba Grabowski podczas XV Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Miss Ti w Krakowie: Co z lokalem?

Lokal MISS TI w Krakowie, od którego Quebo zaczął swoją przygodę z branżą spożywczą, wciąż działa.

– To trochę nasza poprzednia myśl. Teraz to się zmieniło i nie będziemy się bali tych zmian wprowadzać – zapowiada raper.

Miss Ti: Franczyza

Jak będzie wyglądała nowa franczyza MISS TI i Quebonafide? Autorska marka franczyzowa Quebo stawia obecnie na wyspy w galeriach handlowych w minimalistycznym designie.

Za pomysłem oprócz Kuby Grabowskiego stają m.in. założyciele Makaruna: Marcin Szworak i Przemysław Tymczaszyn.  

– W nowym koncepcie nadal będzie dużo inspiracji azjatyckich. W międzyczasie bardzo dużo się wydarzyło, jeżeli chodzi o kuchnię azjatycką. Jest dużo ciekawych trendów, których jeszcze nie widziałem w Polsce, chociaż wnikliwie szukam. Mam nadzieję, że uda nam się z nimi wystartować – mówi horecatrends.pl Kuba Grabowski. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz