Partnerzy portalu
Quźnia Smaków: Doświadczenie nauczyło nas, jak najlepiej zbudować ofertę Quźnia Smaków: Doświadczenie nauczyło nas, jak najlepiej zbudować ofertę; fot. mat. pras.

Quźnia Smaków: Doświadczenie nauczyło nas, jak najlepiej zbudować ofertę

Autor: Selgros Cash & Carry Data: 17 października 2022 15:35

Artur Kaczmarek, właścicielem restauracji Quźnia Smaków w Poznaniu, o branży cateringowej i oczekiwaniach Klientów.

Jakie były Pań​stwa początki w branży?

Początek naszej przygody z gastronomią to rok 1989, ale na swój rachunek zaczęliśmy pracować cztery lata później. Najpierw prowadziliśmy głównie bistra typu fast food. Dopiero od 2003 roku catering i żywienie zbiorowe stały się podstawą naszej działalności.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czy serwują Państwo danie, które jest w Waszej ofercie od 25 lat – czyli od początku współpracy z Selgros Cash & Carry?

Gastronomia przeszła w tym czasie długą drogę, konsumenci oczekują dzisiaj czegoś zupełnie innego niż ówcześnie. Nadal jednak serwujemy dania kultowe, szlagiery polskiej kuchni, takie jak panierowany kotlet schabowy.

Jakiego typu wydarzenia obsługują Państwo od strony cateringowej? Czy mają Państwo stałych Klientów, którym dostarczają Państwo catering, np. miejsca żywienia zbiorowego?

Od 2011 roku rokrocznie mamy wyłączność na obsługę cateringową Spotkania Młodych na Lednicy – liczba uczestników tego wydarzenia sięga nawet 50–80 tysięcy osób. Organizowaliśmy również strefy gastronomiczne na Światowych Dniach Młodzieży w Krakowie. Zapracowaliśmy sobie na grono stałych Klientów instytucjonalnych i stale podejmujemy współpracę z zakładami pracy w Poznaniu oraz w Środzie Wielkopolskiej.

Jakie produkty z oferty Selgros Cash & Carry najczęściej Państwo wybierają?

W naszym biznesie stawiamy na najkorzystniejszą ofertę cenową, a zakupy w Selgros Cash & Carry często wynikają z możliwości nabycia danych produktów w niższych cenach. Preferujemy zakupy w hali, bo mamy dostęp do szerokiego asortymentu.

Jak pod względem preferencji Klientów zmieniła się usługa cateringu przez lata Państwa działalności?

Oczekiwania Klientów nieustannie się zmieniają – od nas wymaga to dostosowywania menu do ich potrzeb. Staramy się je spełniać najlepiej, jak możemy, przygotowując posiłki zgodnie z zaleceniami oraz wskazaniami dietetycznymi, a przede wszystkim odpowiadając na prośby Klientów.
Prowadzą Państwo kantynę w Poznaniu, z której korzystają okoliczne firmy. Czego z Państwa perspektywy oczekuje dzisiaj konsument od tego typu miejsc?
Obecnie prowadzimy kantyny w kilku zakładach pracy na terenie Wielkopolski. Doświadczenie nauczyło nas, jak najlepiej zbudować ofertę – serwujemy dania zarówno w formie bufetu, jak i na wynos. Klienci mają do wyboru cztery rodzaje mięs oraz trzy rodzaje dodatków. Urozmaicamy menu poprzez wprowadzanie dni tematycznych, kiedy podajemy Klientom dania kuchni francuskiej, włoskiej czy fast food. Obserwujemy też duże zainteresowanie dietą lekkostrawną – Klienci chętnie decydują się na właśnie takie obiady.

Za co Państwo cenią współpracę z Selgros Cash & Carry?

Śmiało możemy stwierdzić, że na przestrzeni 25 lat współpracy Selgros Cash & Carry okazał się solidnym partnerem. Oferuje asortyment, który cały czas ewoluuje, a ceny produktów są atrakcyjne, co – nie ukrywamy – ma dla nas szczególne znaczenie.

Jakie są Państwa plany na przyszłość?

Kluczowe dla nas jest świadczenie usług na jak najwyższym poziomie. Specjalizujemy się w żywieniu zbiorowym i w nim widzimy dla siebie możliwe ścieżki rozwoju – poprzez otwieranie kantyn w kolejnych firmach czy oferowanie posiłków w szkołach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz