Partnerzy portalu
Real Food z Bobby Burger i Wegeguru chce mieć ponad 61 mln zł obrotu rocznie

Real Food z Bobby Burger i Wegeguru chce mieć ponad 61 mln zł obrotu rocznie

Do 22 lipca trwać będzie oferta akcji i zbiórka crowdfundingowa Real Food SA – właściciela sieci burgerowni Bobby Burger i restauracji Wegeguru. Do końca 2022 r. Real Food chce zwiększyć liczbę lokali Bobby Burger z obecnych 40 do 67 i uruchomić 3 nowe restauracje wegańskie Wegeguru. Już w 2021 r. spółka zamierza wprowadzić swoje akcje do obrotu na giełdzie.

Autor: horecatrends.pl Data: 02 lipca 2019 08:17

– Nasi klienci to przede wszystkim osoby młode, które do naszych lokali przychodzą, by nie tylko zjeść, ale także spędzić czas z przyjaciółmi czy rodziną. Jest jeszcze wiele miejsc w Polsce, gdzie brakuje burgerowni z prawdziwego zdarzenia i restauracji z kuchnią roślinną – mówi Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w sieci Bobby Burger.

– Zbiórka crowdfundingowa pozwoli nam szybciej dotrzeć do klientów, którzy oczekują powstania naszych lokali w ich mieście. Dlatego postanowiliśmy zaproponować minimalną kwotę inwestycji już od 50,16 zł, a w jej ramach, oprócz pakietu akcji, także voucher 20 zł do wykorzystania w lokalach sieci Bobby Burger lub restauracji Wegeguru, aby decyzja o dołączeniu do akcji stała się tak prosta, jak wybór posiłku – dodaje.

Bobby Burger zaczynał działalność od food trucka, który w 2012 r. wyjechał na ulice Warszawy. Dziś liczy 40 burgerowni w 17 miastach. Pod koniec 2018 r. twórcy marki, Bogumił Jankiewicz i Krzysztof Kołaszewski, postanowili stworzyć spółkę Real Food. Do biznesu dołączył Michał Kiciński, współzałożyciel CD Projekt, polskiej firmy z branży gier wideo, która stoi za międzynarodowym sukcesem gry „Wiedźmin”. Do grupy wniósł kapitał i swoją wegańską restaurację, która od 2017 roku działa w Warszawie.

– Bazując na sprawdzonym modelu i sukcesach w skalowaniu sieci Bobby Burger, a także doświadczeniu inwestorskim, chcemy wspólnie rozwijać grupę kapitałową w oparciu o dwa koncepty gastronomiczne: sieć burgerowni i markę restauracji wegańskich. Bierzemy również pod uwagę możliwość akwizycji biznesów restauracyjnych opierających się na wysokiej jakości jedzeniu codziennym – mówi Krzysztof Kołaszewski, współzałożyciel sieci Bobby Burger i członek zarządu Real Food SA.

Celem kampanii crowdfundingowej Real Food SA na platformie Crowdway.pl jest pozyskanie do 4 mln zł. Dzięki tym środkom spółka chce wejść z konceptem Bobby Burger do nowych miast oraz zagęścić sieć burgerowni tam, gdzie ma już wierne grono fanów. – Od początku roku sieć Bobby Burger powiększyła się już o nowy lokal w Poznaniu, dwa lokale w Warszawie i burgerownię w systemie kontenerowym w Szczecinie. W połowie lipca na naszej mapie pojawi się kolejna lokalizacja – Kielce. W najbliższych planach mamy jeszcze otwarcie lokalu w Gdańsku, trzeciej burgerowni w Łodzi oraz pierwszych naszych lokali w Siedlcach – mówi Maciej Sobolewski.

– 70 proc. kwoty ze zbiórki crowdfundingowej chcemy przeznaczyć na zagęszczenie burgerowni i 30 proc. na rozwój sieci wegańskich restauracji – zapowiada Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w sieci Bobby Burger. Docelowo sieć Bobby Burger ma wzrosnąć do 2022 roku z obecnych 40 lokali do 67, w tym punktów własnych i franczyzowych. Z kolei Wegeguru będzie mógł rozszerzyć koncept na kolejne restauracje w dużych miastach Polski. Spółka widzi potencjał otwarcia kolejnych lokali Wegeguru w perspektywie najbliższych 3 lat.

Inwestorzy, którzy obejmą akcje w zbiórce crowdfundingowej, będą mogli zyskownie wyjść z inwestycji po upływie maksymalnie 2,5 roku, ponieważ Zarząd spółki zadeklarował wprowadzenie papierów do obrotu na giełdzie do końca 2021 roku. – Prawdopodobnie będzie to NewConnect lub podobny rynek, umożliwiający obrót papierami młodych spółek, którego stworzenie jest planowane według deklaracji GPW – zapowiada Krzysztof Kołaszewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.