15 000 aerozoli do dezynfekcji przekazanych do ponad 1 500 restauracji. W ten sposób marka Lysol wspólnie z partnerem spółką CEDC International postanowiły wesprzeć branżę gastronomiczną.
Firmy Reckitt Benckiser, właściciel marki Lysol oraz CEDC International stworzyły akcję skierowaną do restauracji. W jej ramach do ponad 1 500 lokali w całej Polsce trafi zapas aerozoli do dezynfekcji powierzchni Lysol, które w wygodny sposób (wystarczy spryskać powierzchnie i pozostawić do wyschnięcia) skutecznie pozbywają się bakterii, wirusów i grzybów.
Poza produktami do dezynfekcji w ramach programu do restauracji trafiły również materiały informujące o akcji m.in. naklejki potwierdzające dezynfekcję wybranej przestrzeni, jak również edukacyjne ulotki i plakaty przypominające o zasadach higieny i dezynfekcji. W ten sposób Klienci bez trudu będą w stanie rozpoznać restaurację biorącą udział w akcji.
– Wraz luzowaniem pandemicznych obostrzeń i ponownym otwarciem restauracji wiele osób chętnie do nich ruszyło, chociaż wyraźnie widać, że goście – bardziej niż kiedyś – zwracają uwagę na higienę obiektu. W obliczu kolejnej fali pandemii Lysol wspólnie z CEDC International postanowił wesprzeć restauratorów i zaopatrzyć ich środki do dezynfekcji, które ułatwią dbanie o higienę – mówi Magdalena Wrońska, Brand Manager marki Lysol należącej do RB Hyho Sp. Z o o.
Akcja trwa od września do października.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.