Restauracja jak ośrodek szkoleniowy. Pokazy używania sztućców i picia herbaty



portalspozywczy.pl - 28 grudnia 2020 14:52


Jak poinformowali w mediach społecznościowych właściciele Gorącej Kiełbasiarni, szkolenia to odpowiedź na apel rządu o większą elastyczność przedsiębiorców.

Oprócz możliwości zamawiania obiadów na wynos, od poniedziałku, 28 grudnia lokal wprowadza "usługi szkoleniowe" obejmujące prawidłowe korzystanie z noża i widelca oraz łyżki i łyżeczki oraz poprawną konsumpcję kawy i herbaty, piwa oraz soków i napojów.

- Na sali wykładowczej jest 7 stanowisk szkoleniowych. Po zakupie materiałów dydaktycznych (soki, piwa, dania, napoje) kursanci po wypełnieniu kwestionariusza osobowego przystępują do szkolenia. Na każdym stanowisku szkoleniowym będzie dostępny regulamin oraz RODO, a także płyn do dezynfekcji rąk. Po odbyciu szkolenia, kursant może poprosić o zaświadczenie o ukończeniu kursu oraz zakresie przyswojonej wiedzy oraz stopniu wtajemniczenia - napisali właściciele restauracji.

Niestety nowe obostrzenia pokrzyżowały plany restauracji:

{fb;https://www.facebook.com/GoracaKielbasiarnia/photos/a.216592145212768/1544753352396634}