ORZO startuje z nową inicjatywą. Pod hasłem #WięcejSpotkań będzie zachęcać do dbania o dobre relacje.
Marka ORZO zachęca swoich odbiorców do spędzania większej ilości czasu towarzysko. W tym celu przygotowana została kampania reklamowa, która zrealizowana będzie zarówno we wnętrzach restauracji, na kanałach komunikacji ORZO, jak i na innych nośnikach reklamowych.
– Jedzenie, dzielenie się, czas przy wspólnym stole, dbanie o przyjaźnie i relacje, o bliskich to jeden z fundamentów dbania o własny dobrostan psychiczny i emocjonalny. Ponadto samotność to coraz większy problem społeczny, który dodatkowo spotęgowała pandemia – mówi Dagna Raczkiewicz z agencji planoia, pomysłodawczyni kampanii.
Poza materiałami graficznymi i wideo, w ramach kampanii, powstał także dedykowany manifest:
"Ostatnie lata ograniczyły prawdziwe kontakty między nami. Pora to zmienić! Chcemy, by cały 2023 stał pod znakiem spotkań przez stole. Nadszedł czas świętowania tego, co najważniejsze – relacji. Czas więc na #WięcejSpotkań! ORZO jest miejscem dla wszystkich. Każdy jest tu mile widziany i każdy znajdzie coś dla siebie. Zaproś Przyjaciół i nadgońcie, usłyszcie co u kogo słychać, co kogo inspiruje, czy jakie kto ma plany :). Nie ma co zwlekać – zobaczmy się przy naszym wspólnym stole!”
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.