Partnerzy portalu
Robot-kelner w Pizza Hut BellaBot to robot-kelner o wyglądzie kota, który wchodzi w interakcję z człowiekiem; fot. mat. pras.

Robot-kelner w Pizza Hut

Autor: AW Data: 30 maja 2022 13:32

Od maja goście dwóch lokali Pizza Hut w Polsce - warszawskiego Zodiaka przy ul. Widok 26 oraz lokalu Wrocław Rynek - mogą zostać obsłużeni przez roboty-kelnerów.

BellaBot robot-kelner

BellaBot to robot-kelner, który w inteligentny i autonomiczny sposób dostarcza dania prosto z pieca do stolików gości. Posiada 4 podświetlane tace o łącznej ładowności 40 kg, może więc udźwignąć 2 razy więcej niż człowiek, dzięki czemu jednorazowo dostarczanych jest więcej zamówień, w szybszym tempie.

Dzięki zaawansowanej technologii robot-kelner jest w stanie bezpiecznie i precyzyjnie poruszać się pomiędzy stolikami. Może przywitać gości, zaprowadzić do dowolnego stolika, a po dotarciu do celu powiadomić o tym głosowym przypomnieniem numeru stołu.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

BellaBot to robot o wyglądzie  kota, który wchodzi w interakcję z człowiekiem. Robot nie tylko wygląda jak kot, ale nawet miauczy. Mimiką i głosem reaguje na drapanie za uchem, czy głaskanie.

Pizza Hut testuje roboty

„Pizza Hut, jako marka idąca z duchem czasu i chcąc uatrakcyjnić doświadczenie, jakim jest wizyta w naszej restauracji, podąża za nowinkami technologicznymi. Restauracja w warszawskim Zodiaku, przy ul. Widok 26,  jako pierwszy lokal marki w Polsce wprowadził urządzenie BellaBot, czyli robota-kelnera.” – mówi Krzysztof Nester, Kierownik Regionalny restauracji Pizza Hut Zodiak w Warszawie. - 

”Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie dwóch robotów jednocześnie - działają one w trybie kooperacji, odciążając pracowników i podnosząc jakość obsługi klienta. Choć obecność robotów na razie jest na etapie testów, widzimy że wywołują one uśmiech na twarzach gości, którzy chętnie robią sobie z nimi zdjęcia, czy nagrywają filmy. Robot kelner to dobre rozwiązanie w branży gastronomicznej i hotelarskiej, zapewniające sprawną dostawę posiłków oraz odbiór brudnych naczyń. Sam robot przyciąga również uwagę klientów i wzbudza ich sympatię. Jednocześnie realnie skraca czas obsługi klienta.” BellaBot wchodzi także w interakcję – wygląda jak kot, miauczy, reaguje na drapanie za uchem, a nawet mówi.

„Klient może go pogłaskać, a ten zareaguje mimiką i głosem. To unikalne doświadczenie, które na długo zostanie w pamięci gości i mamy nadzieję, że zachęci ich do ponownej wizyty, a także pozytywnych recenzji wśród znajomych i w mediach społecznościowych.” – mówi Krzysztof Nester.

- „Testy trwają, także serdecznie zapraszamy do odwiedzenia warszawskiej restauracji Zodiak i przekonania się na własne oczy jak wygląda pomoc robotów-kelnerów”.

W ciągu najbliższych tygodni na profilach w mediach społecznościowych Pizzy Hut na gości restauracji czeka konkurs.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz