Partnerzy portalu
Roślinne burgery od Beyond Meat oraz Lindy McCartney w Meet & Fit fot. materiały prasowe

Roślinne burgery od Beyond Meat oraz Lindy McCartney w Meet & Fit

Sieć Meet & Fit wprowadza do sprzedaży burgery oparte na roślinnych kotletach firmy Beyond Meat oraz firmy Linda McCartney.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 01 kwietnia 2019 09:54

Pochodząca ze Stanów Zjednoczonych firma Beyond Meat wprowadziła na rynek bezmięsne burgery pod nazwą The Beyond Burger. Są to produkty, które smakują jak świeże burgery z wołowiny. Mimo tego, że bazą jest białko z grochu to burgery są kruche i soczyste. Dodatkowo, nie zawierają one glutenu ani soi, a także składników GMO.

Udziały w firmie Beyond Meat wykupił min. Bill Gates oraz Leonardo DiCaprio, a także gigant w segmencie produktów mięsnych – Tyson Foods Inc.

Firma Linda McCartney założona przez żonę Paula McCartneya opracowuje niedrogie produkty roślinne dla wszystkich. Wygodne w przygotowaniu, smaczne w smaku. Pracownicy Linda McCartney i rodzina McCartney są częścią marki i z powodzeniem prowadzą rozpoczętą przez Lindę pasję do zdrowego roślinnego jedzenia. Dystrybutorem jest firma Foods Brothers - FoodsBrothers.pl

W pierwszym etapie burgery w formie ograniczonej czasowo promocji będą dostępne w dwóch warszawskich lokalach Meet & Fit przy ul. Grzybowskiej 3 oraz ul. Konstruktorskiej 9. Oferta promocyjna będzie obowiązywała przez 10 dni od piątku 5 kwietnia od niedzieli 14 kwietnia.

Burgery będą dostępne dwóch wariantach: Szwajcarski Leonardo (rukola, majonez wegański, burger Beyond Meat, ser cheddar wegański, grillowane pieczarki i grillowana biała cebula, sos BBQ + Frytki Belgijskie); Wytrawna Linda: (rukola, burger Linda McCartney, pomidor, ogórek kiszony, cebula czerwona, salsa pomidorowo-paprykowa (łagodna) + Frytki Belgijskie).

Meet & Fit – Slow Food to sieć mało powierzchniowych punktów gastronomicznych typu bistro działających w modelu kuchni otwartej.

Czytaj także: Roślinne "krwiste mięso" od Beyond Meat i burgery Lindy McCartney wkraczają do polskiej gastronomii

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

komentarze

  • Gość

    Wszystko ok tylko w stosunkowo nie długim czasie zamknęło się 13 lokali pod logo MEET&FIT SLOW FOOD - współczuje franczyzobiorcą którzy zainwestowali grube tysiące złotych w ten biznes

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.