Rozdzielone łuki w logo. McDonald's przeprasza za reklamę o koronawirusie



Wirtualnemedia.pl - 27 marca 2020 08:58


Brazylijski oddział McDonald's po fali krytyki przeprosił za reklamę ze zmodyfikowanym logo firmy, gdzie dwa łuki zostały rozdzielone - podaje serwis wirtualnemedia.pl.

U ubiegłym tygodniu McDonald's w Brazylii opublikował specjalną reklamę, która miała zachęcać Brazylijczyków do zachowania dystansu między ludźmi na czas epidemii koronawirusa. W tym celu firma zmodyfikowała swoje słynne logo, składające się z dwóch nachodzących na siebie łuków. W nowej wersji łuki stały obok siebie.

Marka została w mediach społecznościowych zalana falą krytyki.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Jako marka działająca w prawie 120 krajach ponosimy odpowiedzialność za pomoc naszym społecznościom w potrzebie. Przepraszamy za nieporozumienie związane z intencją przypomnienia naszym klientom i społecznościom o znaczeniu dystansu społecznego w tych niepewnych czasach - podała spółka w komunikacie.

Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl.