Sieć restauracji Texas Chicken planuje ekspansję na polskim rynku. Fast food szuka u nas franczyzobiorców - informuje fakt.pl.
Amerykańska sieć po wejściu na polski rynek stanie się głównym konkurentem dla KFC, McDonald's oraz dla planującej otwarcie swoich lokali w naszym kraju — sieci Popeyes.
W czerwcu 2023 na spotkania z zainteresowanymi przedsiębiorcami, do Polski przyjedzie menedżer Texas Chicken do spraw międzynarodowego rozwoju. Przedstawiciele sieci na razie nie ujawniają więcej szczegółów.
Poza kurczakami sieć Texas Chicken (w niektórych krajach działają pod szyldem Church's Chicken) oferuje także potrawy z krewetek i z ryb. W zestawach menu Texas Chicken można znaleźć również: smażoną okrę, surówkę z białej kapusty, purée ziemniaczane, gotowaną kukurydzę, ciastka maślane z miodem i papryczki jalapenio - czytamy na fakt.pl.
W menu restauracji w Stanach Zjednoczonych znaleźć można kanapkę z kurczakiem i z warzywami w cenie 7,99 dol. (równowartość 33 zł), kubełek z 10 kawałkami kurczaka kosztuje 28,79 dol. (ok. 120 zł), purée ziemniaczane sprzedawane jest po 3,79 dol. (16 zł), a szarlotka po 2,39 dol. (ok. 10 zł).
Texas Chicken powstała w 1952 r. w San Antonio w Texasie. Dzisiaj sieć prowadzi ponad 1700 lokali nie tylko w Stanach Zjednoczonych Ameryki, ale też w 26 krajach Europy, Środkowego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Azji i Oceanii. Główna siedziba sieci mieści się w Atlancie, stolicy stanu Georgia.
Nie przegap najważniejszych wiadomości