Salad Story w ciągu 15 lat na rynku otworzyła 35 lokali własnych i 4 lokale franczyzowe w galeriach w całej Polsce.
Jak informuje Salad Story S.A., spółka w 2021 r. miała ponad 41 mln zł przychodu i 3,17 mln zł zysku.
Poza restauracjami pod marką Salad Story, w ramach spółki Salad Story S.A. prowadzone są również dwa kolejne koncepty gastronomiczne:
- WrapMe! by Salad Story - sieć 4 lokali gastronomicznych, serwujących wrapy, burgery, sałatki/frytki, quesadille i soki
- Haru Ramen & More - restauracja oferująca ramen.
W latach 2022-2023 Salad Story S.A. planuje otwarcie 18 nowych restauracji. 13 z nich zlokalizowanych będzie w Warszawie i okolicach. Kolejne 3 lokale zostaną otwarte w Krakowie, a dodatkowo po jednym lokalu w Trójmieście i we Wrocławiu.
Plan minimum na 2022 rok to 7 lokali - 5 w Warszawie oraz 2 w Krakowie.
Szacowany koszt otwarcia nowych lokali wynosił będzie ok. 4 mln zł. Część inwestycji sfinansowana zostanie ze środków pozyskanych z emisji akcji. Pozostała część pochodzić będzie ze środków własnych oraz kredytu.
Salad Story S.A. chce pozyskać z emisji akcji 3,2 mln zł. Jak czytamy w informacji dotyczącej oferty publicznej, środki te przeznaczone zostaną na skalowanie działalności zgodnie ze strategią i wizją rozwoju spółki m.in. otwarcie nowych lokali, modernizację istniejących lokali czy rozbudowę kuchni centralnej.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.