Partnerzy portalu
Setka organizuje zbiórkę crowdfundingową na trzecią restaurację Setka organizuje zbiórkę crowdfundingową na trzecią restaurację, fot. materiały prasowe

Setka organizuje zbiórkę crowdfundingową na trzecią restaurację

Właściciele restauracji Setka w Warszawie i Wrocławiu planuje otwarcie kolejnego obiektu we Wrocławiu. Kwotę do 1 miliona zł na ten cel właściciele Setka Sp. z o.o. chcą pozyskać w kampanii crowdfundingu udziałowego, promowanej na platformie Crowdway.pl. Zbiórkę zaplanowano od 11 lutego do 20 marca.

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 11 lutego 2020 14:31

Pierwszy lokal marki powstał we Wrocławiu w 2012 roku.

– Tworząc naszą pierwszą Setkę, wcielaliśmy w życie wizję przywrócenia tradycyjnej polskiej kuchni w nowoczesnym wydaniu – powiedział Marek Wąsik, prezes Setka Sp. z o.o.

– Z kolei w drugiej restauracji, otwartej w 2017 roku, postawiliśmy na wykreowanie kultowego miejsca spotkań dla gości w stolicy. Był to też projekt, dzięki któremu zgromadziliśmy doświadczenie potrzebne do rozwijania formatu w kolejnych lokalizacjach, z zachowaniem unikatowych cech każdego z obiektów – dodał prezes.

W kampanii crowdfundingowej promowanej na platformie Crowdway.pl Setka Sp. z o.o. ubiega się o wsparcie w uruchomieniu kolejnego miejsca spotkań pod marką Setka..

– Stale rosnąca sprzedaż i kolejki przed naszymi restauracjami we Wrocławiu i Warszawie przekonały nas, że czas na otwarcie trzeciej Setki. Będzie to nasz drugi lokal we Wrocławiu, a do udziału w rozwoju naszej spółki postanowiliśmy zaprosić szerokie grono inwestorów i miłośników naszych lokali – powiedział Marek Wąsik.

Trzecia Setka

Mocną stroną trzeciej Setki, która ma powstać do końca III kwartału 2020 roku we Wrocławiu, będzie wyróżniająca się fasada obiektu oraz przestronne wnętrza. Dodatkowo uzupełnieniem dań przygotowywanych ze świeżych składników we wszystkich trzech restauracjach będzie piwo warzone specjalnie dla gości Setki.

W kampanii crowdfundingowej Setka Sp. z o.o. chce pozyskać kwotę do 1 mln zł, z czego 580 tys. zł pochłonie przebudowa i aranżacja wybranego już lokalu we Wrocławiu oraz wyposażenie kuchni. Wydatki na stworzenie receptur i technologii produkcji piw spod znaku ‘Setka’ spółka szacuje na 150 tys. zł. Pozostała część budżetu zostanie przeznaczona na system sprzedażowo-inwentaryzacyjny i pokrycie kosztów pierwszych 6 miesięcy działania restauracji.

Benefity crowdfundingowe i exit z ponad 17-proc. zyskiem

Minimalna kwota inwestycji w Setka Sp. z o.o. w kampanii wynosi 2,5 tys. zł. W ramach benefitów crowdfundingowych o nazwach Gzik, Tatar, Żurek, Golonka i Żeberka, spółka proponuje zniżki od 15 do 20% na wizyty w restauracjach nawet do 1 roku od inwestycji.

Inwestorzy mogą sprzedać udziały w dowolnym terminie. Jednocześnie spółka proponuje możliwość wyjścia z inwestycji po 30 miesiącach od objęcia udziałów, ze zwrotem w wysokości 17,5 proc. po tym okresie. Zarząd nie planuje debiutu giełdowego w najbliższych latach, jednak nie wyklucza podjęcia decyzji o sprzedaży spółki innemu podmiotowi. W takim przypadku zaoferuje inwestorom 15-proc. zwrot z inwestycji w skali roku.

Setka Sp. z o.o., której udziały są oferowane w kampanii crowdfundingowej, jest właścicielem dwóch spółek zarządzających poszczególnymi restauracjami. Przy otwarciu trzeciej Setki i kolejnych lokali zakładane będą nowe spółki celowe, w których 100% udziałowcem będzie podmiot macierzysty.

W 2019 roku przychody netto Setka Sp. z o.o. wyniosły 10,8 mln zł, przy średniorocznym wzroście przychodów (CAGR) za okres 2017-2019 wynoszącym 34%. Do 2023 roku spółka prognozuje osiągnięcie przychodów w wysokości ponad 30 mln zł, a ich dynamika będzie głównie efektem otwierania nowych lokali własnych oraz uruchomienia franczyzy. Od stycznia do września 2019 roku Setka Sp. z o.o. wygenerowała 1,16 mln zł EBITDA oraz 778 tys. zł zysku netto.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.