Partnerzy portalu
Sfinks Polska ma nową radę nadzorczą Zwyczajne Walne Zgromadzenie Sfinks Polska SA powołało nową radę nadzorczą na wspólną pięcioletnią kadencję. / fot. materiały prasowe

Sfinks Polska ma nową radę nadzorczą

Zwyczajne Walne Zgromadzenie Sfinks Polska SA powołało nową radę nadzorczą na wspólną pięcioletnią kadencję. W jej składzie znaleźli się pracujący dotychczas w ramach rady Artur Wasilewski, Adam Karolak (obaj spełniający kryteria niezależności) oraz Sławomir Pawłowski. Ponadto ZWZ powołało także Mariolę Krawiec-Rzeszotek, Michalinę Marzec oraz Dariusza Górnickiego.

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 30 czerwca 2021 18:09

Jednocześnie ZWZ ustaliło, że rada nadzorcza gastronomicznej spółki może liczyć od pięciu do siedmiu osób.

Artur Wasilewski

Radca prawny z wieloletnim doświadczeniem. Od 2006 r. prowadzi własną kancelarię, specjalizując się w obsłudze spółek giełdowych z branży farmaceutycznej, restauracyjnej, tworzyw sztucznych oraz podmiotów prowadzących działalność budowlaną, produkcyjną, ochrony mienia, a także związaną z organizacją festiwali. Od 2017 r. pełni dodatkowo funkcję radcy prawnego w Centrum Obsługi Przedsiębiorczości w Łodzi, zajmując się sprawami pozyskiwania środków z Unii Europejskiej. W latach 2010-2013 był członkiem Komitetu Stałego Krajowej Rady Radców Prawnych do Spraw Współpracy z Zagranicą, a w latach 2007-2013 przewodniczącym Komisji Doskonalenia Zawodowego i Spraw Europejskich Rady Okręgowej Izby Radców Prawnych w Łodzi. W 2009 r. otrzymał Srebrną Odznakę „Zasłużeni dla samorządu Radców Prawnych”, przyznaną przez Prezydium Krajowej Rady Radców Prawnych. Jest autorem publikacji z zakresu prawa handlowego. Ukończył prawo i administrację na Uniwersytecie Łódzkim.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

 Adam Karolak

Jest absolwentem teorii ekonomii na Akademii Nauk Społecznych w Katowicach. Ukończył także studia podyplomowe z prawa obrotu towarowego na Uniwersytecie Wrocławskim, menadżerskie studium organizacji i zarządzania w warunkach gospodarki rynkowej na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz w zakresie aplikacji komputerowych na Politechnice Wrocławskiej. W latach 1965-1990 pracował na stanowiskach kierowniczych w przedsiębiorstwach państwowych. W latach 1991-1995 pełnił funkcję prezesa zarządu Prochowickiego Przedsiębiorstwa Wyrobów Skórzanych PROSKÓR S.A., a w latach 1995-1996 był dyrektorem Dolnośląskiej Szkoły Bankowej. W latach 1996-1999 pracował jako dyrektor Departamentu Ekonomiczno-Finansowego w Cuprum Bank S.A., zaś w latach 1999-2002 jako dyrektor zarządzający Pionem Technologii Informacyjnej i Telekomunikacji. W latach 2002-2009 pełnił funkcje wiceprezesa zarządu, a następnie doradcy zarządu ds. IT w Dominet Bank S.A. W latach 2009-2010 pracował na stanowisku doradcy zarządu ds. IT w Fortis Bank Polska S.A., w roku 2011 jako koordynator ds. zarządzania kryzysowego Banku BNP Paribas Bank Polska S.A. W okresie 2013-2014 r. pełnił funkcję kierownika Biura Projektu pod nazwą „Opracowanie prototypów wyrobów medycznych na bazie surowców otrzymanych z porożogennych komórek macierzystych” współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka realizowanego przez Stem Cells Spin SA. Od 2018 jest członkiem rady nadzorczej w tej spółce.

 Sławomir Pawłowski

Posiada wieloletnie doświadczenie biznesowe w zarządzaniu różnymi obszarami oraz zespołami. W latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych pracował w Centrali Przedsiębiorstwa Zaopatrzenia i Transportu Miejskiej Gospodarki Mieszkaniowej m.in. na stanowisku Dyrektora ds. Technicznych i Dyrektora ds. Eksploatacji. W latach 1995 - 1997 pracował w Dominet SA – spółce zajmującej się pośrednictwem finansowym – na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju. Następnie, od roku 1997 do 2008, pełnił funkcję wiceprezesa zarządu Dominet SA, gdzie nadzorował obszar współpracy z partnerami i kontrahentami oraz rozwój produktów ubezpieczeniowych oferowanych w sieci sprzedaży. Ponadto posiada bogate doświadczenie w branży sportowej. Pełnił m.in. funkcję dyrektora ds. sportu w MAWI Sp. z o.o., zasiadał także w radzie nadzorczej RTS Widzew Łódź S.A., gdzie sprawował funkcję przewodniczącego. W latach 2012-2019 był wiceprezesem zarządu Sfinks Polska S.A.   Z wykształcenia jest nauczycielem. Ukończył także wiele kursów specjalistycznych, m.in. z zakresu sprzedaży i zarządzania przedsiębiorstwem.

Mariola Krawiec-Rzeszotek

Menedżer z wieloletnim praktycznym doświadczeniem w dziedzinie zarządzania. Przez ponad 20 lat działa w branży finansowej, a następnie głównie w obszarze nieruchomości. Od kwietnia 2010 do lutego 2014 roku zasiadała z zarządzie Sfinks Polska, pełniąc funkcje prezesa zarządu oraz wiceprezesa zarządu, gdzie pod szczególnym nadzorem miała cały proces rozwoju lokali gastronomicznych - od pozyskania lokalizacji poprzez inwestycję do uruchomienia restauracji. W kolejnych 5 latach, obok działalności w branży nieruchomości, aktywnie wspierała przedsięwzięcia z zakresu nowych technologii informatycznych, w tym rozwiązań dla przedsięwzięć biznesowych. Zanim związała się z Grupą Sfinks Polska  w latach 2002 – 2007 pełniła funkcję wiceprezesa Dominet Banku, gdzie odpowiadała m. in. za politykę kredytową i zarządzanie ryzykiem kredytowym banku, politykę tworzenia rezerw, windykację należności, budowanie i wdrażanie zarządzania procesowego oraz koordynację zarządzania informacją w tym wdrażania systemów informatycznych wspierających pracę operacyjną w banku. Wcześniej w latach 1993 – 2002 pracowała w zarządzie Dominet S.A., gdzie przez pierwsze 2 lata pełniła funkcję prezesa, a następnie wiceprezesa. Obecnie nadzoruje działalność spółek z branży nieruchomości Etob Warszawa Sp. z o. o. oraz Maran Development Sp. z o. o., jak też pośrednio uczestniczy w projekcie deweloperskim Apartamenty Zdrowie w Łodzi. Jest absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu oraz studium podyplomowego z zakresu bankowości na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła również liczne szkolenia, m. in. z zakresu zarządzania finansowego, zarządzania personelem oraz ryzyka kredytowego w banku.

Michalina Marzec

Od 2014 r. związana ze Sfinks Polska SA, przez trzy lata jako specjalista ds. projektów w dziale rozwoju, a następne jako doradca zarządu. Wcześniej przez kilka lat działała jako indywidualny przedsiębiorca. Ukończyła prawo na Uczelni Łazarskiego.

Dariusz Górnicki - radca prawny

Radca prawny o ugruntowanym doświadczeniu, wyspecjalizowany w prawie handlowym, gospodarczym, bankowym, wekslowym oraz cywilnym. Od wielu lat zajmuje się umowami z zakresu franczyzy. Prowadzi wiele precedensowych procesów sądowych i postępowań arbitrażowych. Doradza spółkom kapitałowym w skomplikowanych przekształceniach i transakcjach inwestycyjnych. Jest też skutecznym negocjatorem. W latach 1984-1991 pracował w warszawskich sądach początkowo jako aplikant, potem jako asesor i Sędzia Sądu Rejonowego, a także jako oddelegowany do orzekania w Sądzie Wojewódzkim. Pełnił funkcję Przewodniczącego Wydziału. Od 1991 r. wykonuje zawód radcy prawnego z wpisem na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Warszawie i prowadzi kancelarię prawną. Pełni też funkcję członka rad nadzorczych w spółkach kapitałowych. Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.