W pierwszych dwóch tygodniach września sieć Stopiątka otworzyła 5 nowych pizzerii. Spośród nich, trzy należą do franczyzobiorców już związanych z siecią.
– Coraz więcej naszych partnerów decyduje się na inwestycje w kolejne pizzerie. 40 proc. franczyzobiorców to osoby, które prowadzą dwie i więcej pizzerii. Rekordzista posiada 4 placówki – mówi Marcin Ciesielski, prezes firmy Mastergrupa, do której należy sieć pizzerii Stopiątka.
Niedawno Stopiątka rozpoczęła rozwój w miastach poniżej 20 tys. mieszkańców, gdzie placówki często generują przychody podobne do obrotów lokali znajdujących się w dużo większych miastach.
Koszt inwestycji w pizzerię Stopiątka wynosi od 120 tys. zł netto plus koszty remontu. Pizzeria uruchamiana jest zazwyczaj w 2 – 3 miesiące od podpisania umowy franczyzowej.Obecnie w całej Polsce działa 76 pizzerii Stopiątka.
Mastergrupa rozwija również sieć mniejszego formatu pizzerii – Stopiątka Fabryka. To zautomatyzowany model pizzerii, nastawiony na szybką realizację zamówień przy minimalnym udziale pracowników.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.