Partnerzy portalu
Sieci gastronomiczne reklamują się dzięki absurdom! 3 ciekawe kreacje (wideo) fot. materiały prasowe

Sieci gastronomiczne reklamują się dzięki absurdom! 3 ciekawe kreacje (wideo)

Już dawno minęły czasy, kiedy sieci fast-foodów po prostu sprzedawały hamburgery, frytki lub tacos (lub inną żywność). Obecnie zaskakują konsumentów coraz "dziwniejszymi" kampaniami i działaniami, aby zwrócić na siebie ich uwagę.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 25 marca 2019 15:27

Serwis retaildive.com przyjrzał się najdziwniejszym działaniom sieci gastronomicznych, głównie w USA:

Kanapa od McDonald's

McDonald's połączył siły z Uber Eats i marką mebli La-Z-Boy w loterii, w której fani mogą wygrać kanapę McDelivery Couch, która jest wyposażona w wbudowane chłodnice McFlurry, ładowarki do telefonów, uchwyty na kubki, regulowane fotele oraz tkaninę odporną na plamy.

Dunkin' i trampki - dla uczczenia maratonu

Dunkin' ogłosił ostatnio, że wznowi sprzedaż wprowadzonych rok temu trampek, które powstały we współpracy z firmą Saucony (obie spółki pochodzą z Bostonu), na cześć bostońskiego maratonu. Buty będą dostępne zarówno w numerówce dla dorosłych, jak i dzieci. 

Burger King - podpalenia reklam rywali

Burger King w Stanach uruchomił usługę subskrypcji kawy, w której konsumenci mogą codziennie cieszyć się filiżanką gorącej kawy za jedyne 5 USD miesięcznie. W promocji firma mówi: "Ciesz się BK Cafe przez miesiąc za cenę dużego cappuccino od Starbucksa".

W Brazylii sieć poszła o krok dalej: można ubiegać się o darmowy zestaw Whopper, uruchamiając aplikację Burger King i używając jej do "wypalenia" reklam rywala. Kampania "Burn That Ad" wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość do podpalenia konkurencji. Użytkownicy po prostu kierują swoje smartfony na materiały promocyjne rywali BK - w tym ulotki i reklamy na billboardach - i obserwują, jak stają w płomieniach. Po wznieceniu pożaru cyfrowego użytkownicy otrzymują reklamę Burger King, która pozwala im wiedzieć, że na najbliższym punkcie sprzedaży czeka na nich bezpłatny Whopper. To część kampanii wyłącznie w Brazylii, która informuje o tym, jak klienci mogą korzystać z BK Express, aby zamówić posiłki w swoich telefonach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.