Partnerzy portalu
Sieci gastronomiczne reklamują się dzięki absurdom! 3 ciekawe kreacje (wideo) fot. materiały prasowe

Sieci gastronomiczne reklamują się dzięki absurdom! 3 ciekawe kreacje (wideo)

Autor: www.horecatrends.pl Data: 25 marca 2019 11:24

Już dawno minęły czasy, kiedy sieci fast-foodów po prostu sprzedawały hamburgery, frytki lub tacos (lub inną żywność). Obecnie zaskakują konsumentów coraz "dziwniejszymi" kampaniami i działaniami, aby zwrócić na siebie ich uwagę.

Serwis retaildive.com przyjrzał się najdziwniejszym działaniom sieci gastronomicznych, głównie w USA:

Kanapa od McDonald's

McDonald's połączył siły z Uber Eats i marką mebli La-Z-Boy w loterii, w której fani mogą wygrać kanapę McDelivery Couch, która jest wyposażona w wbudowane chłodnice McFlurry, ładowarki do telefonów, uchwyty na kubki, regulowane fotele oraz tkaninę odporną na plamy.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dunkin' i trampki - dla uczczenia maratonu

Dunkin' ogłosił ostatnio, że wznowi sprzedaż wprowadzonych rok temu trampek, które powstały we współpracy z firmą Saucony (obie spółki pochodzą z Bostonu), na cześć bostońskiego maratonu. Buty będą dostępne zarówno w numerówce dla dorosłych, jak i dzieci. 

Burger King - podpalenia reklam rywali

Burger King w Stanach uruchomił usługę subskrypcji kawy, w której konsumenci mogą codziennie cieszyć się filiżanką gorącej kawy za jedyne 5 USD miesięcznie. W promocji firma mówi: "Ciesz się BK Cafe przez miesiąc za cenę dużego cappuccino od Starbucksa".

W Brazylii sieć poszła o krok dalej: można ubiegać się o darmowy zestaw Whopper, uruchamiając aplikację Burger King i używając jej do "wypalenia" reklam rywala. Kampania "Burn That Ad" wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość do podpalenia konkurencji. Użytkownicy po prostu kierują swoje smartfony na materiały promocyjne rywali BK - w tym ulotki i reklamy na billboardach - i obserwują, jak stają w płomieniach. Po wznieceniu pożaru cyfrowego użytkownicy otrzymują reklamę Burger King, która pozwala im wiedzieć, że na najbliższym punkcie sprzedaży czeka na nich bezpłatny Whopper. To część kampanii wyłącznie w Brazylii, która informuje o tym, jak klienci mogą korzystać z BK Express, aby zamówić posiłki w swoich telefonach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz