- Program GASTROTARGÓW SMAKKi jest opracowany tak, żeby bardzo dobrze przygotowanej ofercie wystawienniczej, do której udało się nam zaprosić największych i najważniejszych producentów i dostawców dla HoReCa, towarzyszył odpowiedni program merytoryczny, czyli SMAKKi MERYTORYCZNIE - mówi Sabina Budzyń, współwłaścicielka firmy organizującej GASTROTARGI SMAKKi.
Horecatrends: 23-25 marca branża HoReCa spotka się w Expo XXI w Warszawie na GASTROTARGACH SMAKKi. Co to za wydarzenie?
Sabina Budzyń: GASTROTARGI SMAKKi to targi dla branży HoReCa o zupełnie nowej formule. Ich wyjątkowość doskonale określił Marcin Wajda, Dyrektor Komunikacji i Marketingu w Winterhalter Polska, mówiąc, że są to targi stworzone dla ludzi branży przez ludzi branży, czyli praktyków i ekspertów. Program targów jest opracowany tak, żeby bardzo dobrze przygotowanej ofercie wystawienniczej, do której udało się nam zaprosić największych i najważniejszych producentów i dostawców dla HoReCa, towarzyszył odpowiedni program merytoryczny, czyli nasze SMAKKi MERYTORYCZNIE.
Od początku tworzenia naszego wydarzenia kierowaliśmy się hasłem #GastronomiaWspólnaSprawa, bo my również czujemy się odpowiedzialni za rozwój polskiej gastronomii. Nasz program merytoryczny powstał ze zrozumiemy sytuacji, w jakiej aktualnie znajduje się branża i jest odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorców działających w tym sektorze.
Pierwszego dnia odbędzie się konferencja „Gastrobiznes w praktyce’’, którą prowadzi Paweł Gruba, konsultant i doradca branży HoReCa. Ten dzień podzielony jest na trzy bloki tematyczne: „Meandry prawne od kuchni - gastronomia w analizie kancelarii prawnych’’, „Rola kwalifikowanych pracowników w budowaniu potencjału innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstwa’’, podczas którego będziemy rozmawiać z Anną Paprocką z Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere m.in. o przyszłości branży gastro, która jest w rękach młodych ludzi. Trzeci blok poświęcony będzie „Optymalizacji kosztów i finansowaniu działalności gospodarczej”.
Drugi dzień SMAKKów MERYTORYCZNIE poświęcony jest cateringowi dietetycznemu. Swoją wiedzą będą się dzielić liderzy firm SuperMenu by Anna Lewandowska, Maczfit i Nice to Fit You.
Trzeciego, ostatniego dnia targów odbędzie się konferencja ‘”EdukKuJEMY’’, którą prowadzi Anna Dębska. Tym razem rozmawiać będziemy o marketingu, promocji i rozwoju gastrobiznesu. Szczegółowy program targów dostępny jest na stronie SMAKKi.pl. Zapraszam do zapoznania się z nim.
Wspólnym mianownikiem dla tych wszystkich tematów jest szukanie rozwiązań. Czy to znaczy, że branża HoReCa nie roztrząsa już tematów związanych z pandemią czy skutkami wojny za naszą wschodnią granicą i jest nastawiona na działanie?
Uważam, że tak. Chcemy, aby SMAKKi stały się przestrzenią wymiany wiedzy i doświadczeń, po to aby branża znalazła u nas inspiracje i wiedzę, by móc się rozwijać. Wiemy, że jest ciężko, za nami 3 lata, podczas których wydarzyło się dostatecznie dużo, aby musieć mierzyć się z kryzysem. Natomiast wychodzimy z założenia, że każdy kryzys ma swój koniec i żeby wyjść z niego zwycięsko, trzeba działać i szukać rozwiązań. Dlatego celem naszym jest, aby GASTROTARGI SMAKKi stały się miejscem, gdzie znajduje się rozwiązania.
Żyjemy bardzo dynamicznie, brakuje nam czasu, a z drugiej strony wiele wiedzy na temat związane z gastronomią dostępnych jest w internecie. Dlaczego warto przyjść na GASTROTARGI SMAKKi?
Branża gastro zbudowana jest na relacjach. Idąc do restauracji, jadąc do hotelu, wybierając się na bankiet czy do klubu robimy to dlatego, że potrzebujemy kontaktu z drugim człowiekiem. Tego nie dostaniemy w online. Ludziom brakuje bycia razem i to dzięki branży gastro mogą tę swoją potrzebę zaspokoić. SMAKKi powstały po to, aby ta niezwykle relacyjna branża mogła się spotkać i wymieniać doświadczeniami, nawiązywać relacje biznesowe, a dzięki temu rozwijać. Ponad to Na SMAKKach oprócz konferencji przez trzy dni targów - od 23 do 25 marca - będą dostępni eksperci, którzy będą odwiedzającym udzielać bezpłatnych porad i konsultacji dotyczących funkcjonowania lokalu gastronomicznego. Tego nie znajdziemy w internecie.
Podsumowując. Zapraszam wszystkich związanych ze światem gastro do Warszawy na EXPO XXI już niebawem, bo w dniach 23-25 marca. Zapraszam, ponieważ na GASTROTARGACH SMAKKi każdy otrzyma dostęp do nowości produktowych i sprzętowych oraz dostęp do merytorycznej wiedzy.
Dziękuję za rozmowę.
23-25 marca branża HoReCa spotka się w Expo XXI w Warszawie na GASTROTARGACH SMAKKi.
Horecatrends.pl jest patronem medialnym konferencji Made For Restaurant w Warszawie.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.